Η Λαϊκή Δεξιά βρήκε, επιτέλους, το δικό της status symbol: την Euro-Vissi!

Ο Γιώργος Αλογοσκούφης παίζει τένις και μπαλάντες. Λογικό, θα μου πείτε. Δεν είναι από τους τύπους που θα μπορούσαν να παίζουν τάβλι. Το λαϊκό (στην Ανατολή, διότι στην Εσπερία γνωρίζει κοσμικές πιένες) παίγνιο ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα του Μάκη Γιακουμάτου ή του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, όχι όμως και στου υπουργού Οικονομίας.
Ως δεινός τενίστας ο Αλογοσκούφης γνωρίζει πολύ καλά μια βασική αρχή. Όταν το μπαλάκι έρχεται με δύναμη επάνω σου, έχεις δύο επιλογές: ή οπισθοχωρείς για να προλάβει να το χτυπήσεις με τη ρακέτα ή, αν δεν προλαβαίνεις, κάνεις στην άκρη ελπίζοντας να βγει εκτός περιοχής.

Αυτό έπραξε και με την υπόθεση της κοινοτικής επιτήρησης. Τραβήχτηκε – βλέποντας την υπόθεση να έρχεται με δύναμη επάνω του- και οι ευρωπαίοι μας έκαναν τη χάρη να αφήσουν το μπαλάκι να βγει εκτός γραμμής. Υπάρχει, όμως, μια άγνωστη πτυχή της διακυβέρνησης, που αλλάζει τους συσχετισμούς. Και η Άννα Βίσση παίζει τένις και φυσικά τραγουδά μπαλάντες (ιδιαίτερα εάν είναι του Καρβέλα με δικούς της στίχους όπως το Everything). Μήπως, τελικά, ο μεταρρυθμιστικός οίστρος που έχει (ξανα)πιάσει τον Καραμανλή βασίζεται ακριβώς σ’ αυτό. Στο ότι έχει πεισθεί πλέον πως μια δεύτερη σερί νίκη στη Eurovision ή… Euro-VISSI-on (όπως ήδη το καθιέρωσε η ίδια η τραγουδίστρια) θα εξασφαλίσει με άνεση τη νίκη στις επόμενες εκλογές; Κι ο Γιώργος τι θα κάνει, ρε παιδιά; Να στείλει τη Μαριλίζα με τον Ανδρέα Λοβέρδο να κάνουν ντουέτο στο Dream Show;

Και μια και αναφερθήκαμε στο (Every or No)thing πανηγυράκι της Eurovision, το TrigonoDiablo σπάει την ομερτά των σιτιζόμενων και χαζοχαρούμενων που έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα του τίποτε και της καλής χαράς που έχει δημιουργήσει η ΕΡΤ και επισημαίνει ορισμένα κεντρικά ζητήματα εν είδει ερωτήσεως προς τους πρωταγωνιστές:

•Συμφωνεί ο πρόεδρος της ΕΡΤ, κ. Χρήστος Παπαγόπουλος, ότι η Eurovision είναι ένα… πανηγυράκι, όπως διακήρυττε παλαιότερα ο ίδιος και προσφυώς επισήμανε η ίδια η κυρία Βίσση στις δηλώσεις της;

•Γιατί οι «φωτεινοί παντογνώστες» της ΕΡΤ σύρθηκαν στα βίτσια της Βίσση, που τους επέβαλε το κέντρο όπου τραγουδά, και τώρα το επικαλούνται ως δικαιολογία για όλους αυτούς που έπρεπε να προσκαλέσουν και δεν τους προσκάλεσαν;

•Αληθεύει πως υπάρχει πρόβλημα με τη χορηγία του ΕΟΤ, καθώς οι υπεύθυνοι του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης αισθάνονται πως τους κοροϊδεύουν;

•Αληθεύει πως ο συνεργάτης του κυβερνητικού εκπροσώπου, κ. Πάνος Λειβαδάς, άλλα σχέδια είχε για την προβολή της Ελλάδας και άλλα του επέβαλε ο πρόεδρος της ΕΡΤ, τον οποίο, φυσικά, δεν θέλει να δει ούτε ζωγραφιστό;

•Αληθεύει ότι ο κ. Παναγόπουλος διεκδικεί θέση περιφερειάρχη ή ευρωβουλευτή μετά τη Eurovision, ενώ ο κ. Γιώργος Χουλιάρας παζαρεύει τη μετακίνησή του σε ιδιωτικό κανάλι, αλλά μάλλον στην ΕΡΤ θα… ξεμείνει απ’ ό,τι βλέπω;

•Τι λένε οι υπεύθυνοι της ΕΡΤ για τις ενστάσεις και τα ασφαλιστικά μέτρα που απειλούν εταιρείες με αφορμή τον «περίεργο» διαγωνισμό για τα 50 σποτάκια της Eurovision; Πώς είναι δυνατόν διαφημιστική εταιρεία, χωρίς εταιρείες παραγωγής, να παίρνει βαθμολογία 120% στο τεχνικό μέρος; Ποιος, αν και γαλάζιος, έχει… πράσινα συμφέροντα;

Στα της ΕΡΤ θα επανέλθω. Διότι η κατάσταση τείνει στο ρεζιλίκι. Ελπίζω να το κατανοήσει εγκαίρως ο πολιτικός προϊστάμενος του κ. Παναγόπουλου, ο Θόδωρος Ρουσόπουλος, που και ευφυής είναι και την πιάτσα γνωρίζει.

Θα τον διασύρουν. Γιατί η Βίσση δεν είναι το κοριτσόπουλο, η Παπαρίζου, από την σουηδική ομογένεια. Είναι… γάτα και ο Καρβέλας ακόμα πιο… γάτος. Και σε κάθε περίπτωση δεν είναι και πρότυπα…

Οι φανατικοί της στήλης ίσως θυμούνται. Προ δύο μηνών είχα σημειώσει: το σχέδιο της κυβέρνησης είναι να αρθεί η επιτήρηση μέσα στο 2006, ενώ από το καλοκαίρι του ίδιου έτους θα δημιουργείται προσμονή ότι τα πράγματα στην οικονομία γίνονται καλύτερα. Έτσι στον προϋπολογισμό του 2007 θα αρχίσει να φαίνεται με σαφήνεια η προδιάθεση παροχών, ώστε ο Καραμανλής να έχει λυμένα τα χέρια να πάει σε εκλογές όποια στιγμή το επιθυμήσει μεταξύ φθινοπώρου 2007 και τέλους θητείας.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως παρά το πατατράκ-βατερλώ-ρεζιλίκι της Eurostat για την απογραφή, ο Αλογοσκούφης βρήκε φωνή και τα έβαλε με τον Γιώργο Παπανδρέου. Και μάλιστα με ύφος που δεν ταιριάζει σε έναν καθαρόαιμο αστό της πολιτικής, σε έναν έστω imitation Λονδρέζο με καρτεσιανές αντιλήψεις.

Ας όψεται η εκλογή στην Αʼ Αθηνών και οι συμβουλές των επικοινωνιολόγων που του λένε να αποκτήσει λίγο πάθος…

Ο Αλογοσκούφης ενισχύεται ακόμα περισσότερο, μάλιστα, δεδομένου ότι «υπέκλεψε» από τη Φάνη τον πρόεδρο των ΕΤΑ, Δρ (έτσι αναγράφει στην κάρτα του…) Κωνσταντίνο Ζαχαρόπουλο, και τον πήρε στο παλμαρέ των συνεργατών του στο υπουργείο Οικονομίας. Όσοι έχουν συνεργαστεί με τον Δόκτορα, βεβαίως, λένε πως πρόκειται για περίπτωση. Δεν γνωρίζουν, όμως, κάτι βασικό, τον κρυφό ισχυρότατο δεσμό του δόκτορος με τον μέντορά του σε θέματα οικονομίας και πολιτικής, Γιώργο Αλογοσκούφη. Ο Δόκτορας παίζει κιθάρα και γράφει τραγούδια. Όπως ο μέντορας του. Υπό μιαν έννοια αντιλαμβάνομαι πως ο Αλογοσκούφης είναι μέντορας του Ζαχαρόπουλου στην πολιτική και ο Ζαχαρόπουλος μέντορας του Αλογοσκούφη στη μουσική. Με αυτά και μ’ αυτά η κυβέρνηση πορεύεται στη… Eurovision (τι μάθαμε κιθάρες και στιχουργική…)!

Επιστρέφω στα σοβαρά των υποκλοπών, για να μη με κατηγορήσουν κάποιοι ότι… ρίχνω το θέμα. Όπως έχουν αρχίσει να κάνουν ήδη ορισμένα καλά παλικαράκια προχωρημένης ηλικίας στα τηλεοπτικά παράθυρα…

Θεωρώ λοιπόν πως η αποκάλυψη της εβδομάδας ήρθε από την εφημερίδα «Τα Νέα» με τα τηλέφωνα του πρέσβη Κοραντή, διοικητή της ΕΥΠ, και του Χρ. Τσιγαρίδα της δίκης του ΕΛΑ. Τι βγήκε ακριβώς; Επί ένα χρόνο κυβέρνηση, Vodafone, ΕΥΠ, Αστυνομία και εισαγγελικές αρχές δεν είχαν ζητήσει το αυτονόητο: να ταυτοποιηθούν όλοι οι αριθμοί των κινητών της λίστας παρακολουθήσεων. Και το έκαναν οι συντάκτες των «Νέων». Ποιος κοροϊδεύει ποιον, κύριε πρωθυπουργέ;

Δεν κατανοεί, αλήθεια, ο Κώστας Καραμανλής ότι αυτοί οι τύποι (οι υπουργοί του) τον διασύρουν καθημερινά, είτε λόγω ανικανότητας είτε λόγω αλαζονείας είτε -ακόμα χειρότερα- λόγω ανάμιξης; Ο πρώτος που διασύρθηκε πολιτικά σ’ αυτή την υπόθεση ήταν ο Γιώργος Βουλγαράκης, που, αφού έπλεξε το εγκώμιο του φίλου του, του Γιώργου Κορωνιά (αλήθεια, έκαναν τελικά μαζί βόλτες με τα φουσκωτά τους στη Μήλο πέρυσι το καλοκαίρι;), στη συνέχεια άρχισε να ποιεί την νήσσαν και να τα μασάει. Μέχρι το ταξίδι με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας στη Λιβύη και τις …off the record δηλώσεις στους δημοσιογράφους.

Σας αποκαλύπτω λοιπόν σήμερα ότι τα περί off the record είναι μπούρδες. Ο Βουλγαράκης ήθελε να δημοσιοποιηθούν οι δηλώσεις του, ήθελε να στείλει μηνύματα σε πολλούς αποδέκτες και στην κυβέρνησή του και στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου. Το ερώτημα είναι πώς ένας άνθρωπος σαν το Βουλγαράκη, που, όπως και να το κάνουμε, έχει μεγάλες ευθύνες στην επιχείρηση συγκάλυψης των υποκλοπών, τολμάει να μιλάει με τέτοιο ύφος; Γιατί εγκαταλείπει την ασφάλεια του υπουργείου Πολιτισμού και επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος; Τόσο σίγουρος αισθάνεται ακόμα και απέναντι στον Καραμανλή; Κρατάει κάτι στα χέρια του που δεν το γνωρίζουμε; Κρατήστε τα αυτά τα ερωτήματα. Θα είναι πολύ χρήσιμα αργότερα, για να κατανοήσετε τι ακριβώς έγινε. Έτσι δεν είναι, πρόεδρε του ΠΑΣΟΚ, κύριε Γιώργο Παπανδρέου;


Σχολιάστε εδώ