Η καλλίπυγος Maria Menunos σύμβολο της πρώτης διετίας Καραμανλή…
Η Maria Menunos είναι ένα «Bostonmade» Ελληνάκι πρώτης γενιάς που διαπρέπει στο Αμέρικα κάνοντας πράξη το δικό του american dream (όχι όπως ο νέγρος ηθοποιός στο καταπληκτικό Crash, που αλλοτριωμένος από την επιτυχία δεν αντιστέκεται στον αστυνομικό που θωπεύει τη γυναίκα του).
Από Miss Massachusetts 1995 και 1996 βρέθηκε γρήγορα στη δημοσιογραφία (σε μια τοπική καλωδιακή τηλεόραση και σήμερα σε κανάλι εθνικής εμβέλειας, όπου συμμετέχει στο Entertainment Show για τα αστέρια του Χόλιγουντ) και -επειδή, όπως λένε, η δημοσιογραφία σε πάει παντού- από εκεί στο σινεμά (έπαιξε μικρά ρολάκια σε διάφορες ταινίες).
Αυτή η σύντομη αλλά αλματώδης πορεία της όμορφης και καλλιπύγου Maria Menunos θα την οδηγήσει στον αστερισμό της νέας διακυβέρνησης Καραμανλή για να ενσαρκώσει το όραμα του νέου πολιτικού μας πολιτισμού, το όραμα της Eurovision.
Διότι, όπως συζητήθηκε και στην τελευταία απολογιστική (της διετίας) συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, η Eurovision δεν είναι ένα απλό τραγουδιστικό πανηγυράκι, όπως διατεινόταν μέχρι πέρυσι τέτοιο καιρό ο πρόεδρος της ΕΡΤ κ. Χρήστος Παναγόπουλος.
Ήταν ακόμα τα χρόνια της αθωότητας. Για τον εκ Φαλήρου ορμώμενο πρώην διευθυντή σύνταξης της συντηρητικής, έγκυρης και σοβαρής «Καθημερινής» που, από την έκδοση του πολύ καλού πολιτιστικού ενθέτου «Επτά Ημέρες», εκλήθη να υπερασπισθεί τα νέα ήθη της Eurovision-ιάδας.
Κι επειδή οι άνθρωποι υποχωρούν εύκολα προ της επελαύνουσας εξουσίας και η μνήμη τους χάνει τα αντανακλαστικά της, έτσι και ο πρόεδρος της ΕΡΤ εγκατέλειψε εύκολα τον πολιτισμό της μακράς ιστορίας της εφημερίδας του και παραδόθηκε αμαχητί στα όμορφα πόδια της Έλενας Παπαρίζου, στον παλμό της Άννα Βίσση και, τώρα, στο αβυσσαλέο ντεκολτέ της όμορφης Ελληνοαμερικανίδας από τη Βοστώνη.
Θα μου πείτε, αυτό είναι το λιγότερο. Γιατί και πώς να αντισταθεί ένας πρόεδρος μιας ΔΕΚΟ (που ξεχνάει ότι είναι δημόσια ραδιοτηλεόραση και επαίρεται ότι διοργανώνει τη Eurovision και μεταδίδει καλά το Champions League ξεχνώντας τα black out, τα «Olympic trophy», τις απευθείας αναθέσεις, τα ευτράπελα που διαδραματίζονται στις τουαλέτες του τετάρτου ορόφου και άλλα τινά), όταν δεν αντιστέκεται ολόκληρο υπουργικό συμβούλιο και αναδεικνύει τη Eurovision μέγα πολιτικό επίτευγμα, της διετίας ισοδύναμο.
Θα μου πείτε τι άλλο να παρουσιάσουν. Το Βατερλώ με τον «βασικό μέτοχο», την γκάφα της δημοσιονομικής απογραφής, τη δεύτερη δολοφονία του «Καποδίστρια» για χάρη του Ζουράρι, τους Ρεγκούζες και τους Μαρκογιαννάκηδες ή τον απογειωμένο νέο πολιτισμό της οδού Μπουμπουλίνας που στριμώχνεται τα σαββατόβραδα στις σουίτες του νυχτερινού κέντρου όπου τραγουδά ο Ρέμος;
Έτσι η Maria Menunos γίνεται -χωρίς να το θέλει η κοπέλα- σύμβολο στην αρχή της δεύτερης διετίας της κυβέρνησης Καραμανλή. Γίνεται η απαστράπτουσα diva της Arena της Verona και παρακολουθεί τις « 4 Εποχές» της νεοδημοκρατικής διακυβέρνησης ελπίζοντας ότι διάλεξε τη σωστή…
Όπως μάλιστα πληροφορούμαι, στην ποδιά της Eurovision σφάζονται παλικάρια. Είναι απλό. Τα λεφτά είναι πολλά. Αυτό, βεβαίως, δεν το ανέφερε στον απολογισμό του υπουργείου του ο κ. Θεόδωρος Ρουσόπουλος, κατά την απολογιστική και εμψυχωτική επετειακή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.
Δεν ανέφερε, φερ’ ειπείν, πως για τα 40 σποτάκια προβολής της Ελλάδας που θα προβάλλονται πριν από κάθε τραγούδι δίδονται μερικά εκατομμύρια ευρώ, ούτε ότι οι εταιρείες που συμμετέχουν καταγγέλλουν πως κάτι περίεργο συμβαίνει υπέρ μιας συγκεκριμένης που έχει… μπάρμπα στην Κορώνη (και κάπου αλλού πιο κοντά…).
Δεν ανέφερε πως κάποια μεγαλοστελέχη της ΕΡΤ ξοδεύουν δεκάδες χιλιάδες για ποδοσφαιρικά ταξιδάκια στο εξωτερικό, συνεργάζονται πολύ στενά με ξένες εταιρείες εν αγνοία της διοίκησης (;), κάνουν τρίτες και τέταρτες δουλειές μέσω υφυπουργείου Αθλητισμού κ.λπ. κ.λπ.
Ούτε ανέφερε πως επί ΝΔ το μαγαζάκι του τρόμου στην Αγία Παρασκευή το διοικούν δυο τρεις συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ κι ένας προσωπάρχης που έκοβε βόλτες μεταξύ Grand Place και Παλαιού Φαλήρου και… είδε φως και μπήκε!
Όλα αυτά δεν έχουν σημασία. Η Eurovision μπαίνει για τα καλά στην επικαιρότητα των πρωινάδικων και μεσημβρινών ζωνών, θα κατακλύσει σύντομα και τα παράθυρα των δελτίων των 8 προς δόξαν της νέας διακυβέρνησης.
Μοναδικό θέμα που αντιπαρατίθεται σε… σοβαρότητα στην υπόθεση της Eurovision, οι υποκλοπές. Αλλά τι μας νοιάζουν αυτές, όταν έχουμε τη Maria Menunos και τον Χρήστο Παναγόπουλο και μαζί τους την Άννα Βίσση, που δεν θέλει σώνει και καλά να τραγουδήσει Καρβέλα, αλλά αν ο Νίκος γράψει καλά τραγούδια -και έχει γράψει τέσσερα πέντε γιατί είχε έμπνευση- ε, τότε τι να κάνει, θα το υποστεί. Όχι, όμως, ότι είχε βάλει όρο να τραγουδήσει Καρβέλα, α πα πα πα πα…