Πάλι εμείς τα κορόιδα;
Εμείς βέβαια είχαμε άλλη άποψη. Ότι η Τουρκία θα επιβάλει τους όρους της και η Ευρωπαϊκή Ένωση θα είναι εκείνη που θα… συμμορφωθεί προς τις απαιτήσεις του… Σουλτάνου! Και δυστυχώς για άλλη μια φορά η Άγκυρα μας επιβεβαιώνει, με την άρνησή της, κόντρα στις υποχρεώσεις της, να επιτρέψει σε κυπριακό πλοίο να προσεγγίσει σε τουρκικό λιμάνι, στη Μερσίνα.
Τώρα, τι άραγε έχουν να πουν όλοι εκείνοι που διαψεύσθηκαν από τη συμπεριφορά της… φίλης τους Τουρκίας; Μήπως πάλι φταίει η Ελλάδα και πρέπει να καταπιούμε και αυτή την πρόκληση μέχρι να μας καταπιεί;
…όσοι στην κυβέρνηση μεθοδεύουν ένα πρόστιμο γύρω στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ στη Vodafone για την «εγκληματική ενέργεια» -όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος ο πρωθυπουργός- της κατασκοπίας που επιχείρησε κατά της χώρας και της ηγεσίας της… και να κλείσει εκεί αυτή η ιστορία…
Αν πράγματι αυτό σκέπτονται, μάλλον θα πρόκειται για επιχείρηση συγκάλυψης, που θα επιτρέψει στον κάθε πολίτη να υποπτευθεί ότι η κυβέρνηση κάπου εμπλέκεται, γι’ αυτό η Vodafone πέφτει στα μαλακά, για να μη μιλήσει…
Το πρόστιμο, κύριε πρωθυπουργέ, θα πρέπει να είναι πολύ υψηλό -γύρω στα 50 με 60 εκατομμύρια ευρώ- για να παραδειγματιστούν, για να ξέρει κάθε εταιρεία τι εστί… βερίκοκο, αν και εμείς πιστεύουμε, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία του λαού, ότι η ποινή θα πρέπει να είναι ανάκληση της άδειας ή το λιγότερο εγκατάσταση στην εταιρεία μιας ανεξάρτητης αρχής, που θα αναλάβει τη διοίκηση. Αυτή πρέπει να είναι η στάση μιας σοβαρής κυβέρνησης, που θέλει να προστατέψει τη χώρα και το πολίτευμά της.
Εμείς θα το ξαναπούμε. Δεν μπορεί η μια πλευρά να ευτυχεί, να ζει πλουσιοπάροχα, μέσα σε βίλες και κότερα, με του πουλιού το γάλα και η άλλη με δυσκολία να τα βγάζει πέρα. Αλίμονο αν πιστέψουμε στα λόγια του υπουργού, ότι οι ναυτεργάτες ζουν σαν… εφοπλιστές! Ο ναυτικός δεν ξέρει αν θα ξαναδεί το σπίτι του, τους δικούς του. Και όποιος επέζησε από ναυάγιο είναι ήρωας. Για μας ο ναυτικός, που κάθε μέρα θαλασσοδέρνεται για να ʼχουμε εμείς το αυτοκίνητό μας, το ουισκάκι μας, πρέπει να έχει τις καλύτερες αποδοχές και στα μισά χρόνια από τους εργαζόμενους στην ξηρά να βγαίνει στη σύνταξη. Ας κάτσουν στο τραπέζι και οι δύο πλευρές και μέσα σε πνεύμα κατανόησης να καταλήξουν σε μια προσέγγιση. Και οι εφοπλιστές να μην ξεχνούν ότι χωρίς ναυτικούς μόνοι τους δεν μπορούν να κινήσουν τα πλοία… Όπως και οι ναυτικοί χρειάζονται τους εφοπλιστές…
O υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας ότι οι ναυτεργάτες ζητούν την κάλυψη των ελλειμμάτων του Ταμείου τους, του ΝΑΤ (!), και αυτό δεν μπορεί να γίνει. Δηλαδή το κράτος δεν θα καταβάλει τις συντάξεις τους αν το Ταμείο είναι άδειο; Ποιανών τα λένε; Στ’ άλλα ασφαλιστικά ταμεία τι κάνει; Δεν καλύπτει τα ελλείμματά τους και σήμερα έχει φθάσει το συνολικό έλλειμμα των ασφαλιστικών ταμείων στα 410 δισ. ευρώ, όταν το συνολικό δημόσιο χρέος είναι μόλις 210 δισ. ευρώ, δηλαδή το άνοιγμα του Ασφαλιστικού είναι ΔΙΠΛΑΣΙΟ από το δημόσιο χρέος! Να γιατί το Ασφαλιστικό είναι η βόμβα που απειλεί τη χώρα…