Η σύγκρουση Λάμψη – Sfera έβγαλε… Σκάι
Στην τρίτη θέση ο Sfera με 12% (248,1 χιλιάδες ακροατές), τέταρτος ο Super Σπορ FM με 10% (207,1 χιλιάδες ακροατές) και πέμπτος σε απόσταση αναπνοής ο Antenna με 9,9% (205 χιλιάδες ακροατές). Στην έκτη θέση ο Ρυθμός με 9,2% και ακολουθούν η ΕΡΑ ΣΠΟΡ με 8,3%, ο Μελωδία με 7,3%, ο Village με 6,6% και τη δεκάδα συμπληρώνει ο Red με 6,4%. Μέσα, λοιπόν, στη δεκάδα η πλευρά Αλαφούζου έχει τρεις ραδιοφωνικούς σταθμούς, ο γνωστός πολυεθνικός όμιλος δύο, όπως και η πλευρά Κυριακού, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι στον Sfera, συμφερόντων Κωστόπουλου, το 15% ανήκει στα παιδιά του Μ. Σάλλα.
Στη συνέχεια γίνεται σκληρή μάχη μεταξύ των μουσικών ραδιοφωνικών σταθμών, με τον Love στην ενδέκατη θέση με 6,3% και τον Orange με 5,7%, έναντι 5,5% του DJ, που κέρδισε ακροατές, αλλά και του Kiss FM. Στο 5,2% ο Δίεση και με 5,1% ο John Greek και ο Best που μάλλον θα πρέπει να ευχαριστήσει το ΕΣΡ για την έμμεση διαφήμιση που του προσέφερε.
Στις γενικές παρατηρήσεις, η κόντρα Λάμψη – Sfera είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν και οι δύο μονάδες, καθώς ο πρώτος ραδιοφωνικός σταθμός το διάστημα 18/04/05-28/08/05 είχε 13,5% και ο δεύτερος 12,6%. Έτσι ο Σκάι ξαναπέρασε πρώτος με 12,7% έναντι 12,6% την περίοδο άνοιξης – καλοκαιριού. Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση της απήχησης των δύο αθλητικών ραδιοφωνικών σταθμών, του Super Σπορ FM, ο οποίος πέρασε τέταρτος με 10% και της ΕΡΑ ΣΠΟΡ με 8,3% στην έβδομη θέση, αλλά και η γενικότερη άνοδος των ποσοστών της ΕΡΑ. Στο 2,6% η ΝΕΤ, στο 2,5% ο Kosmos, στο 4% το Δεύτερο, με ισχυρή διαφήμιση λόγω του Φεστιβάλ Τραγουδιού, και στο 2,1% το Τρίτο.
Η τηλεοπτική διαφήμιση -άρα η συνταγή Γιαννίκου- ωφέλησε τον John Greek, ενώ, δυστυχώς, ο Flash εξαιτίας των αποφάσεων της φυσικής του ηγεσίας υποχώρησε στο 4,2%. Τέλος, το υψηλό κόστος λειτουργίας του 984, με 21 εκατ. ευρώ συνολικές ζημιές και ετήσια επιδότηση 19 εκατ. ευρώ, δεν δικαιολογεί το χαμηλό ποσοστό του 2%.