Ψιθυριστά

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε και δημοσιεύτηκε στα «ΝΕΑ» δείχνει ότι πάει στράφι το έργο της Αττικής οδού, αφού η οδός έχει ήδη κορεστεί ειδικά στους μεγάλους κόμβους. Ας το λάβουν υπόψη τους εκείνοι που δίνουν άδειες για τη δημιουργία πολυκαταστημάτων…

Γιατί τέτοιος κλαυθμός και οδυρμός για το πιθανό σπάσιμο του μονοπωλίου στην ΟΠΑΠ; Πουθενά σε ολόκληρη την Ευρώπη δεν υπάρχει ένας κρατικός φορέας που να έχει την αποκλειστικότητα στα τυχερά παιγνίδια. Θα τρελαθούμε τελείως σʼ αυτήν τη χώρα; Και πώς υπέπεσαν σε τέτοια γκάφα αντιδρώντας με δηλώσεις του; Τι θα πει διατήρηση μονοπωλίου έως το 2020; Και αν προσφύγει κανείς στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, τι θα γίνει; Πουθενά δεν υπάρχει μυαλό;

Κάποιος από το ακροατήριο στην τελευταία συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας το θυμήθηκε και είπε να το επαναλάβει, μήπως και μπορεί… ο πρωθυπουργός να το εφαρμόσει: ο ικανότατος στην εξυπηρέτηση των πολιτών, ο Γιάννης Κεφαλογιάννης, όταν ήταν στο υπουργείο Εσωτερικών, είχε θεσπίσει έναν πολύ καλό τρόπο αντιμετώπισης όλων των πολιτών: είχε αφιερώσει μια ημέρα την εβδομάδα στα αιτήματά τους -όπως κατ’ ουσίαν θα πρέπει να κάνει κάθε υπουργός- και τους έβλεπε. Το πώς όμως τους έβλεπε έχει σημασία: όπως κάθονταν όρθιοι στη σειρά και σχημάτιζαν μια ουρά ως τα σκαλοπάτια -τότε- του τρίτου ορόφου του υπουργείου, ο Κεφαλογιάννης μαζί με έναν διευθυντή του που βαστούσε σημειώσεις έβλεπε τον καθέναν «στα όρθια», του μιλούσε πολύ κοντά και σιγά λέγοντάς του συνήθως: «Πες μου, τι θέλεις», ο γραμματέας σημείωνε και ο αμίμητος Γιάννης τέλειωνε σε μισή ώρα. Μια πολύ καλή και αποτελεσματική μέθοδος που θα μπορούσε, όπως έλεγε ο βουλευτής, να την ακολουθήσει και ο πρωθυπουργός στους… βουλευτές του…

Από τη στήλη αυτή το έχουμε σημειώσει πολλές φορές κατά το παρελθόν: Η λύση για τη συγκοινωνία στην Αθήνα δεν είναι οι λεωφορειόδρομοι. Είναι απολύτως κατανοητό να ακολουθεί αυτήν τη μέθοδο η κυβέρνηση, καθώς είναι η πλέον… φθηνή: Βάζεις ένα κίτρινο χρώμα, βάζεις και τα όργανα της τάξεως, που έχουν μετατραπεί πλέον σε «μπλοκάκηδες», και κόβουν κλήσεις και τελειώνεις. Πρόσφατα οι συγκοινωνιολόγοι έπειτα από έρευνες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι έχουν κορεσθεί επικίνδυνα οι μεγάλες λεωφόροι της Αθήνας. Και πώς να μην έχουν κορεσθεί όταν η μία λωρίδα είναι στην ουσία άχρηστη. Εάν γίνει έρευνα, είναι σίγουρο ότι θα διαπιστωθεί πως υπάρχουν ώρες, πολλές ώρες όπου τα λεωφορεία εξυπηρετούν λιγότερους απ’ ό,τι οι άλλες λεωφορειολωρίδες με τα ΙΧ. Η λύση είναι η υπογειοποίηση, την οποία είχαν προτείνει πολλοί δήμαρχοι δήμων γύρω από την Αθήνα, αλλά οι κυβερνήσεις δεν θέλουν να δαπανούν μεγάλα ποσά. Έτσι, από τη μια ο δακτύλιος και από την άλλη οι ανόητες λεωφορειολωρίδες δημιουργούν αδιέξοδα, τα οποία η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι οφείλονται στην αύξηση των αυτοκινήτων. Ανοησίες… Και το κυριότερο: όταν οι ΙΧήδες βλέπουν τη λεωφορειολωρίδα άδεια και εκείνοι σε δύο λωρίδες επιχειρούν έπειτα από δύο ώρες να φτάσουν στο κέντρο, αυτό έχει κόστος για την κυβέρνηση. Κόστος μεγάλο…

Δεν βλέπουν με καλό μάτι ορισμένοι πρόεδροι ΔΕΚΟ τις νέες ρυθμίσεις. Πρώτον, τα χρήματα γίνονται πολύ λιγότερα καθώς κόβονται περίπου στο μισό (από δέκα χιλιάδες και άνω πηγαίνουν στις πέντε έξι χιλιάδες). Δεύτερον, λέγεται ότι θα τους κοπούν και οι κάρτες και τα υπερβολικά έξοδα παράστασης κ.λπ. Όμως σε περίοδο λιτότητας οι πρώτοι που πρέπει να δίνουν το καλό παράδειγμα είναι τα μισθοσυντήρητα από τον δημόσιο κορβανά στελέχη. Και με την ευκαιρία ορισμένοι πρόεδροι οργανισμών ας αφήσουν τα αυτοκίνητά τους στην Αθήνα, όταν πηγαίνουν στην επαρχία. Επιτέλους, ας πάνε και με ταξί, όταν φτάνουν στον προορισμό τους, όχι να στέλνουν τον οδηγό τους με το αυτοκίνητο «για να έχουν να κινούνται» τη στιγμή που όλα κι όλα μπορεί να έχουν… δύο ραντεβού. Ολίγη σεμνότης δεν βλάπτει…

Μια σειρά δήμοι γύρω από την Αττική που δεν φαίνεται να ευνοούνται από τις ρυθμίσεις του 42% που εισάγει η κυβέρνηση για πρώτη φορά στις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές, εντόπισαν κομματικά στελέχη και μάλιστα θα επισκεφτούν τον γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής, του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, για να του διατυπώσουν τους φόβους τους. Φαίνεται πάντως ότι έχουν… κάνει καλή δουλειά και ότι το μέτρο δεν απέδωσε, γιατί δεν απέδωσε η προσμονή για συμμαχίες από τον πρώτο γύρο. Και αυτό οφείλεται στο ότι δεν βοηθά και τόσο το κλίμα, που είναι άσχημο για την κυβέρνηση.

Το ξανασκέφτηκε φαίνεται ο πρωθυπουργός όπως λένε οι κακές γλώσσες και φαίνεται πως το… ξανασκέφτηκε και η… Ντόρα. Έτσι, συναινετικά -να το πιστέψουμε;- η είσοδος της δημάρχου στην κυβέρνηση θα γίνει μεν, αλλά πολύ αργότερα. Λέτε να επιβεβαιωθεί η πληροφορία που έλεγε ότι ο Καραμανλής θα κάνει ανασχηματισμό μετά τον Μάιο του νέου έτους;

Τεράστια η επιτυχία που είχε το «ΠΑΡΟΝ» την προηγούμενη εβδομάδα με την απομάκρυνση του διοικητή του ΟΕΚ… Εκείνο όμως που έκανε εντύπωση είναι πως τα τηλέφωνα τόσο μεταξύ υπουργών και στελεχών όσο και τα τηλεφωνήματα που έπεσαν στο Μαξίμου μια ερώτηση είχαν να υποβάλουν: «Είναι αυτός που τον καταγγέλλει το ”ΠΑΡΟΝ”;» Το γεγονός ότι η κυβέρνηση αντέδρασε είναι απόλυτα θετικό. Το γεγονός όμως ότι αντέδρασε καθυστερημένα και ύστερα από πίεση της εφημερίδας είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί.

Ψάχνουν ακόμη να βρουν στην κυβέρνηση… τι εννοούσε ο Γ. Αλογοσκούφης, όταν δήλωσε σε συνέντευξή του στην «Ελευθεροτυπία» ότι θα έβλεπε πλην του Νικήτα Κακλαμάνη και την Αγγελοπούλου σαν δήμαρχο. Το ωραίο είναι, όπως μάθαμε, πως η Αγγελοπούλου στο γεύμα που είχε με τον υπουργό, δεν φαίνεται… να εξεδήλωσε τέτοια επιθυμία. Άρα, μάλλον ο «τσάρος» της ελληνικής οικονομίας θέλησε για λόγους αβροφροσύνης να της πει ένα… «ευχαριστώ» για την ευγενική της πρόσκληση… Κατά τ’ άλλα, εγκυρότατες πηγές μας υπογράμμιζαν πως ο Νικήτας Κακλαμάνης είναι κατά 90% υποψήφιος για την Αθήνα. Αυτά τα ποσοστά τελικά θα τους φάνε…


Σχολιάστε εδώ