Αυξάνεται ο χρόνος της τηλεοπτικής διαφήμισης
Αντιθέτως, η πρόταση επιμένει στο ανώτατο όριο των 12 λεπτών διαφημιστικού χρόνου ανά ώρα, όμως δίνει τη δυνατότητα στα κανάλια να ορίσουν εκείνα τα διαλείμματα, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει τώρα που πρέπει να διακόπτουν το πρόγραμμα ανά 20 λεπτά. Από την πρόταση εξαιρούνται οι ενημερωτικές εκπομπές και οι παιδικές ταινίες, όπου εκεί το διάλειμμα θα είναι μετά τα 35 λεπτά προγράμματος.
Η πραγματική καινοτομία για τους σταθμούς είναι η αναγνώριση της έμμεσης διαφήμισης, αρκεί αυτή να αναφέρεται. Για παράδειγμα, ένας ηθοποιός σε ένα σίριαλ θα μπορεί να καταναλώνει συγκεκριμένο αναψυκτικό, αρκεί αυτό να αναφέρεται στην αρχή του προγράμματος! Όχι ότι δεν συνέβαινε, απλώς η Κομισιόν προτείνει τη νομιμοποίηση και αυτής της κατάστασης. Τέλος, η πρόταση διαμορφώνει επίσης ισότιμους όρους ανταγωνισμού για όλες τις εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες ομοειδείς προς τις τηλεοπτικές, ανεξάρτητα από τη χρησιμοποιούμενη τεχνολογία παροχής των υπηρεσιών (π.χ. τηλεοπτική εκπομπή, υψίρρυθμη ευρυζωνική, κινητά τηλέφωνα τρίτης γενιάς), αλλά προωθεί και την αντικατάσταση των ετερόκλητων εθνικών κανόνων για την προστασία των ανηλίκων και την πρόκληση φυλετικού μίσους.