Νέο Βατερλώ Σουφλιά

Σε Βατερλώ εξελίσσονται για τον Σαρακατσάνο ΥΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά οι αλλαγές που επιχείρησε στον τρόπο δημοπράτησης και ανάθεσης των δημόσιων έργων. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την πορεία των μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης, που κόλλησαν στα γρανάζια ενστάσεων και προσφυγών, που γίνονται αποδεκτές από τα δικαστήρια, καθώς θεωρούνται απολύτως βάσιμες. Έτσι, μετά το Μετρό, ήρθε η σειρά της υποθαλάσσιας να αντικρίσει το κόκκινο φανάρι της δικαιοσύνης, ενώ δεν αποκλείεται να πάρει σειρά και το αεροδρόμιο, για το οποίο υπάρχουν προσφυγές της αυτοδιοίκησης.

Σαν κεραυνός έπεσε στη νιρβάνα των κυβερνητικών στελεχών της πόλης η είδηση πως η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας αποφάσισε να «παγώσει» κάθε διαδικασία που αφορά στην κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας, μέχρις ότου αποφανθεί οριστικά για την τύχη των προσφυγών τις οποίες έχουν καταθέσει εργοληπτικές εταιρείες ζητώντας την ακύρωση του διαγωνισμού.

Αυτοί που ξέρουν εκτιμούν πως το μεγαλύτερο κακό δεν έγινε ακόμη, καθότι πιστεύουν πως η απόφαση της επιτροπής αναστολών αποτελεί προμήνυμα απόφασης ακύρωσης του διαγωνισμού, που αναμένεται να ληφθεί στις επόμενες βδομάδες.

Για την ιστορία να σημειώσουμε πως:

• Καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού -και τον Σεπτέμβριο- ο Γιώργος Σουφλιάς καυχόταν πως οι ενστάσεις θα τελειώσουν μέσα στον Οκτώβριο και ακολούθως θα υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου. (ΕΛΛΤΕΧ – Άκτωρ – Θεμελιοδομή)

Την ίδια περίοδο, στο υπόμνημα του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας που παραδόθηκε στον πρωθυπουργό αναφερόταν πως «η επαναφορά αποτυχημένων μεθόδων και διαδικασιών στην παραγωγή των δημοσίων έργων αποδείχθηκαν εξίσου επικίνδυνες, αφού ανέστειλαν εντελώς τη μελετητική και υποβάθμισαν την κατασκευαστική δραστηριότητα». Στο ίδιο υπόμνημα ασκούνταν κριτική προς τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, τον οποίο επέκριναν για «βιαστικές και χωρίς πρόβλεψη των επιπτώσεων απόπειρες βελτίωσης του θεσμικού πλαισίου» ανάθεσης των δημοσίων έργων.


Σχολιάστε εδώ