Χάνει έδαφος ο ΑΝΤ1
Σύμφωνα με τα στοιχεία των μετρήσεων, ο ΑΝΤ1 χάνει από την αρχή της νέας σεζόν σχεδόν δυόμισι μονάδες στο σύνολο της ημέρας και τέσσερις μονάδες στη βραδινή ζώνη, της υψηλής τηλεθέασης, με αποτέλεσμα ήδη την περασμένη εβδομάδα να βρεθεί στην τρίτη θέση θεαματικότητας, ενώ και το κεντρικό δελτίο βρίσκεται επίσης στην τρίτη θέση. Τα νούμερα έφεραν πανικό στο κανάλι και σύμφωνα με πληροφορίες ανέλαβε δράση ξανά ο Μίνως Κυριακού που ψάχνει να βρει τις πταίει. Οι πληροφορίες μάλιστα λένε πως εκδηλώθηκε αντίθεση μεταξύ πατέρα και υιού για επιλογές του καναλιού.
Οι αιτίες πάντως της πτώσης στον ΑΝΤ1 είναι πολλές. Το κανάλι ως και το καλοκαίρι βρισκόταν σχεδόν σε μακάρια θέση. Έφευγαν οι συνεργάτες του και αντί για ανησυχία εκδηλωνόταν η σιγουριά της «οικογένειας» του ΑΝΤ1. Οι άνθρωποι στο πρόγραμμα άλλαξαν όλοι, ήρθαν καινούργιοι από την αγορά, όπως η Φρόσω Ράλλη, που δεν γνώριζαν τους τρόπους λειτουργίας του σταθμού. Οι ταυτόχρονες περικοπές σε όλο τον κορμό της λειτουργίας του σταθμού επέτειναν το πρόβλημα. Η φράση «έχει καβούρια στην τσέπη του», που ακουγόταν στην αγορά για τις φθηνές τιμές που προσπαθούσε να πετύχει το κανάλι για τις τηλεοπτικές παραγωγές, είναι μόνο ένα δείγμα της κατάστασης.
Η εταιρεία παραγωγής Ena productions αναγορεύθηκε σε εταιρεία παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων, ενώ επιτυχία της ήταν η παραγωγή ράλιτι. Τα «ονόματα» που έφερε το κανάλι με ταρατατζούμ δεν στάθηκαν ικανά να αλλάξουν το κλίμα. Στη ζώνη του prime time καμία ελληνική σειρά δεν τραβάει, σε αντίθεση με τις σειρές του Mega που πήραν κεφάλι και βρίσκονται πρώτες χωρίς ουσιαστικό αντίπαλο.
Ο πανικός πάντως δημιουργεί απίστευτα σκηνικά και εντάσεις. Στη μεσημεριανή ζώνη η Τατιάνα Στεφανίδου, στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, βάζει τις φωνές στους συνεργάτες της ζητώντας «κουτσομπολιά», ενώ η διοίκηση του καναλιού παίρνει την ολέθρια απόφαση να μετατρέψει το ριάλιτι Big mother σε αρένα, μετατρέποντάς το σε big brother.
Βάζει νέους παίχτες για να προκύψουν επεισόδια ευτελισμού, αλλά τα αποτελέσματα πάλι δεν είναι καλά. Εσπευσμένα τώρα ετοιμάζεται το fame story ως μια λύση για τη βραδινή ζώνη.
Η πτώση πάντως είναι δύσκολο να αντιστραφεί, καθώς, όπως όλα δείχνουν, το κανάλι μπήκε στην περίοδο κρίσης του με άγνωστα αποτελέσματα. Εάν πέσουν και τα διαφημιστικά έσοδα, θεωρείται βέβαιο ότι θα υπάρξουν κι άλλες εξελίξεις.