Αρχίζουν τα τύμπανα και στον ΟΣΕ

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει η εφημερίδα μας, το σχέδιο αναδιοργάνωσης του ΟΣΕ αρχίζει να εφαρμόζεται από τις 8 Νοεμβρίου και θα ακολουθηθεί η μέθοδος της διάσπασης σε μικρότερες εταιρείες. Έτσι στη θέση του σημερινού γιγαντιαίου Οργανισμού αναμένεται να δημιουργηθούν τρεις καινούργιες εταιρείες οι οποίες θα είναι:

• Η εταιρεία ΟΣΕ Υποδομών στην οποία θα υπαχθούν όλες οι υποδομές του σημερινού Οργανισμού, οι οποίες έχουν μέχρι σήμερα κατασκευαστεί και σε αυτή θα εντάσσονται όσες κατασκευάζονται.

• Η εταιρεία ΟΣΕ Εκμετάλλευσης στην οποία θα ενταχθεί το μάνατζμεντ όλων των σιδηροδρόμων προς το εσωτερικό και το εξωτερικό, ενώ στην ίδια εταιρεία αναμένεται να ενταχθεί και ο προαστιακός σιδηρόδρομος που ήδη λειτουργεί στην Αττική και ήδη έχει αρχίσει να επεκτείνεται προς την Πελοπόννησο.

• Ακόμη μία νέα εταιρεία, στην οποία θα ενταχθούν η ΓΑΙΟΣΕ με την εταιρεία Θριάσιο. Στη νέα εταιρεία θα ενταχθούν οι αποθήκες του ΟΣΕ, οι εμπορευματικοί σταθμοί, η διαχείρισή τους καθώς και η διακίνηση των εμπορευμάτων προς το εσωτερικό και το εξωτερικό.

Οι τρεις νέες εταιρείες θα είναι ευέλικτες και θα οριστούν πενταμελή διοικητικά συμβούλια τα οποία θα αναλάβουν τη διοίκησή τους και φυσικά θα επιχειρήσουν να τις μετατρέψουν σε κερδοφόρες, με σκοπό να ξεπεραστεί η τραγική οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Οργανισμός, του οποίου μάλιστα το έλλειμμα είναι πιθανόν να ξεπερνά ακόμη και αυτό της Ολυμπιακής.

Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι δεν αναμένονται αντιδράσεις από την πλευρά των εργαζομένων, αφού φαίνεται ότι συμφωνούν με τις αλλαγές αυτές και τις οποίες θα λέγαμε ότι περιμένουν.

Θετικές αντιδράσεις για τον Προαστιακό


Κλίμα ενθουσιασμού πάντως επικρατεί στην εταιρεία του Προαστιακού, μετά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της γραμμής επέκτασης προς την Κόρινθο. Οι πληροφορίες λένε ότι οι μετακινούμενοι κατά τις τρεις πρώτες μέρες ξεπέρασαν τις 15.000 ημερησίως, ενώ οι προβλέψεις είναι ότι αν η κίνηση ισορροπήσει στους 6.500 επιβάτες ημερησίως, τότε η γραμμή αυτή θα είναι κερδοφόρα. Μέχρι σήμερα η νέα γραμμή της Κορίνθου έχει λειτουργήσει ικανοποιητικά, ενώ αναμένεται να αυξηθούν τα δρομολόγια των τοπικών λεωφορείων που μετακινούν δωρεάν τους επιβάτες του προαστιακού από τους ενδιάμεσους σταθμούς που υπάρχουν στα Μέγαρα και την Κινέττα. Τα δρομολόγια αυτά αφορούν τη σύνδεση των σταθμών με δορυφορικές περιοχές, ενώ θα υπάρξουν και ειδικά δρομολόγια εσωτερικά μέσα στην πόλη της Κορίνθου.


Σχολιάστε εδώ