Σε Γερμανούς η Ολυμπιακή!
Η εταιρεία αυτή προέκυψε μετά από απόσχιση από την αγγλική Β.Α. και εκτελεί σήμερα εσωτερικά δρομολόγια στη Γερμανία και επομένως έχει εμπειρία από μεταφορικό έργο.
Αντιθέτως, τύχη δεν φαίνεται να έχει η προσφορά του Ελληνοαμερικανού Αλεξάκη που είναι μαζί με την York Capital.
Υπολογίζεται ότι οι διαπραγματεύσεις που γίνονται θα κρατήσουν 15 μέρες, επομένως μετά από δύο βδομάδες η κυβέρνηση θα έχει το πόρισμα στα χέρια της μαζί με την πρόταση του συμβούλου της.
Στην περίπτωση, πάντως, που κριθεί ότι οι δύο προσφορές δεν είναι αξιόπιστες, από πλευράς δηλαδή εξασφάλισης της βιωσιμότητας της Ολυμπιακής, τότε θα επιδιωχθεί η δημιουργία ενός μεικτού σχήματος, όπου ενδεχομένως πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν τα ΕΛΤΑ, τα οποία διαθέτουν εμπειρία μεταφορικού έργου, με συνεργασία ιδιωτικών επιχειρήσεων. Και εδώ γίνεται αναφορά στις Επιχειρήσεις Αττικής του Περικλή Παναγόπουλου που έχουν μεταφορική εμπειρία, ενώ έντονα κυκλοφορεί ότι θα ήθελε να πάρει την Ολυμπιακή ο Λασκαρίδης που έχει το Καζίνο Θεσσαλονίκης και με το HAYAT μετείχε στο Καζίνο Πάρνηθας και έχει ανάμειξη σε πολλές άλλες επιχειρήσεις.
Να σημειωθεί ότι λόγω της σοβαρότητας του θέματος ο Καραμανλής ζήτησε από τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη να μην πάει στην Κίνα, όπως είχε προγραμματισθεί, πράγμα που έκανε.
Το αλαλούμ για το μπλέξιμο που έγινε με τη δήλωση για εκκαθάριση εν λειτουργία πολλοί παράγοντες χρεώνουν προσωπικά στον Μ. Λιάπη!
Η εντολή πάντως του Καραμανλή, όπως διατυπώθηκε στην έκτακτη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, είναι να εξασφαλισθούν οι εργαζόμενοι, οι επιδοτήσεις για τα δρομολόγια στα νησιά και ότι θα λειτουργήσει το νέο σχήμα χωρίς ελλείμματα.
Εντυπωσίασε η πρόταση του «Π»
Αξίζει να τονισθεί ότι η πρόταση που πρόβαλε το «ΠΑΡΟΝ» την περασμένη Κυριακή να αγοράσουν την Ολυμπιακή η ΔΕΗ, ο ΟΠΑΠ, ο ΟΤΕ, η Εθνική Τράπεζα, τα ΕΛΠΕ, προκάλεσε μεγάλη συζήτηση και κοινή ήταν η άποψη ότι πρόκειται για μια λύση που εξασφαλίζει τη λειτουργία της Ολυμπιακής.
Γιατί δεν μιλούν;
Τέλος, προκαλεί απορίες γιατί εξακολουθούν να σιωπούν στελέχη του ΠΑΣΟΚ που ως υπουργοί, όπως ο Θανάσης Τσούρας και ο Τάσος Μαντέλης, χειρίσθηκαν σε κρίσιμη στιγμή τα δύο προγράμματα εξυγίανσης της Ολυμπιακής Αεροπορίας.