Η δημοσιογραφία των δώρων

Το «Π» έγραψε για τις υπερβολές στα δώρα στους τηλεοπτικούς συντάκτες. Ως εδώ καλά. Αλλά το να αντιδρούν συντάκτες μόνο γι’ αυτά, ξεχνώντας τι ακριβώς συμβαίνει συνολικά στον χώρο, αποτελεί σχεδόν υποκρισία. Ξεχνάμε τα μεμονωμένα δώρα που παίρνουν σε διάφορες ευκαιρίες οι «τηλεκριτικοί» από τα κανάλια; Ξεχνάμε τα δώρα που λαμβάνουν σχεδόν σε κάθε συνέντευξη Τύπου οι επιχειρηματικοί συντάκτες; Ξεχνάμε τα δώρα-ταξίδια που κάνουν διάφοροι φορείς του Δημοσίου και υπουργεία; Για να μη μιλήσουμε για το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ… Τα κανάλια, έχοντας ήδη εξασφαλίσει την υποστήριξη των εφημερίδων μέσω των διευθύνσεών τους (όλοι ξέρουμε τι εννοούμε), κάνουν δώρο μία φορά τον χρόνο στην παρουσίαση του προγράμματος. Φέτος ήταν υπερβολικό και το επισημάναμε. Αλλά η δημοσιογραφία έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα, όπως η επιβολή των δημόσιων σχέσεων και οι προσυμφωνημένες προβολές αστέρων, συνεντεύξεων κ.λπ. Ο χώρος ελέγχεται πλήρως και μάλιστα από ψηλά. Οπότε το πρόβλημα δεν είναι τα 200 δώρα σε όλους τους συντάκτες…


Σχολιάστε εδώ