Τα μυστήρια της κρατικής διαφήμισης

Η αποκάλυψη είναι η ΕΡΑ ΣΠΟΡ. Αν και δεν είναι πρώτη στη ραδιοφωνική αγορά, αλλά κατέχει την 7η ή 8η θέση στις ακροαματικότητες, έχει κρατική δαπάνη ύψους 1.125.166,35 ευρώ, ενώ ο Σπορ FM με μεγαλύτερη ακροαματικότητα δεν είναι καν στους 100 που δημοσιεύει το «Π». Οι δύο δωρεάν εφημερίδες, Metrorama και City Press, έχουν μεγαλύτερη απορρόφηση ακόμη και από τα κυριακάτικα φύλλα, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνουν τα «Νέα» με 958.053,32 ευρώ.

Επίσης αξιοσημείωτο είναι πως ο «Αδέσμευτος Τύπος» βρίσκεται πλέον στην ενδέκατη θέση με 711.316,75 ευρώ και η «Μακεδονία Κυριακής» με 558.579,18 ευρώ, πάνω από τον ΑΝΤΕΝΝΑ, το «Έψιλον», τον «Κόσμο του Επενδυτή» και τον ΣΚΑΪ! Η λίστα λαμβάνει ιδιαίτερη αξία, διότι είναι πριν από την αλλαγή του τρόπου κατανομής της. Η νέα οδηγία Ρουσόπουλου ποιες ανατροπές θα επιφέρει; Αξίζει να σημειωθεί βέβαια πως τα ποσά είναι ενδεικτικά, καθώς μεταξύ των μεσαζόντων των διαφημιζόμενων και των μέσων υπάρχουν εκπτώσεις από 20% ως και 50%, με τα λεφτά του κόσμου! Πρόκειται για απίστευτο σκάνδαλο διαχείρισης του κρατικού χρήματος από όλες τις κυβερνήσεις.

Τέλος, σημειώνουμε πως από τη λίστα της κρατικής διαφήμισης απουσιάζουν οι κρατικές τράπεζες.


Σχολιάστε εδώ