Συμφωνία «Καθημερινής» με γερμανικό οίκο για τις αγγελίες

Οι προετοιμασίες για τη μεγάλη μάχη των μικρών αγγελιών ξεκίνησαν. Η «Χ. Κ. Τεγόπουλος» έχει αρχίσει ήδη την αντεπίθεσή της στην πρόκληση που θα δεχθεί από το σχήμα Λαμπράκη – Μπόμπολα – Κοντομηνά (;) και Αλαφούζου. Άλλωστε, είναι εκείνη που με τη «Χρυσή Ευκαιρία» μονοπώλησε τον χώρο που παραδοσιακά έλεγχε επί χρόνια ο ΔΟΛ, αντέχοντας σε κάθε αντεπίθεσή του. Ήδη κυκλοφορεί με περισσότερες από 300 σελίδες και ένα περιοδικό με φωτογραφίες αγγελιών αυτοκινήτων και μηχανών. Τους προηγούμενους δύο μήνες η εφημερίδα αύξησε τη χωρητικότητα του «call center», έχοντας πλέον 100 υπαλλήλους και είναι ελάχιστα πια τα τηλεφωνήματα που δεν απαντώνται εντός διαστήματος 20 δευτερολέπτων. Ταυτόχρονα βελτίωσε και την ταχύτητα της ιστοσελίδας της και πλέον η λήψη των αγγελιών είναι ακόμη ευκολότερη.

Από την άλλη πλευρά, η έκδοση των «τριών» αναμένεται στις αρχές ή στα μέσα Οκτωβρίου, περίοδος που θα είναι έτοιμος και ο Θ. Αλαφούζος με το δικό του φύλλο. Σύμφωνα με πληροφορίες, το συγκρότημα της «Καθημερινής» προχώρησε σε μια επένδυση της τάξης των 500.000 ευρώ, προσλαμβάνοντας προσωπικό και εξασφαλίζοντας ένα λογισμικό από γερμανικό οίκο εξειδικευμένο στις μικρές αγγελίες. Το λογισμικό μπορεί να διαχειρίζεται αγγελίες και φωτοαγγελίες και να τις σελιδοποιεί, καθετοποιώντας το σύστημα . Η πλευρά των «τριών» ξεκίνησε τις καταχωρίσεις στα «Νέα» για την εύρεση τηλεφωνητών/τριών για το κέντρο υποδοχής των μικρών αγγελιών.


Σχολιάστε εδώ