Νέοι παίκτες στους πολυκινηματογράφους;
Νέες επενδύσεις στους πολυκινηματογράφους από την Audiovisual, την ίδια ώρα που στον χώρο, που δημιουργήθηκε από τη Village υπάρχει φημολογία για την είσοδο και άλλου έλληνα επιχειρηματία. Η Audiovisual δείχνει να κινείται μαζί με την Alou Fun Park προς το Ελληνικό, ενώ η Village, παρά τους αρχικούς σχεδιασμούς, δεν φεύγει από το Μαρούσι. Σύμφωνα με τα στοιχεία εξαμήνου 2005, ο όμιλος της Audiovisual αύξησε τον τζίρο του στα 37,1 εκατ. ευρώ, έναντι 22,2 εκατ. ευρώ το εξάμηνο του 2004, ενώ τα προ φόρων κέρδη του αυξήθηκαν στα 4,2 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του έτους, από 2,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2004. Ο τζίρος της εταιρείας το εξάμηνο του 2005 κινήθηκε στο ίδιο επίπεδο με εκείνο του 2004 στα 17,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στο πρώτο εξάμηνο στα 3,02 εκατ. ευρώ από 2,4 εκατ. ευρώ. Η καθαρή θέση του ομίλου είναι στα 10.389.220 ευρώ και της εταιρείας στα 11.372.133 ευρώ. Με αυτά τα δεδομένα και καθώς πυκνώνει ο ανταγωνισμός στο Μαρούσι, με την παρουσία της Village και της Odeon, η εταιρεία του Ομίλου Βαρδινογιάννη, βάζει πορεία και προς τη νότια Αττική.
Στα βόρεια προάστια δημιουργείται ένα νέο κινηματογραφικό τρίγωνο, με τη Village να αποκτάει άλλες 16 αίθουσες που κατασκευάστηκαν από τη Lamda και να διατηρεί τις υφιστάμενες επί της οδού Φραγκοκλησιάς, εξαιτίας της έλευσης της Odeon στην περιοχή με 12 αίθουσες στο εμπορικό κέντρο Cosmopolis της Τράπεζας Πειραιώς (στην οποία συμμετέχει και ο Όμιλος Βαρδινογιάννη), στη συμβολή της Κηφισίας με την Αττική Οδό.