Το μυστικό στην κασέτα των F16

Η ειρωνεία, μέσα στο «Ήλιος» έδυσαν 121 ζωές… Και βέβαια το Μπόινγκ δεν έπεσε από μόνο του… Κάποιοι συνήργησαν με την αμέλειά τους, με την υποβάθμιση του κινδύνου, με τα κλειστά μάτια που έκαναν, για πολλούς και διάφορους λόγους.

Γεγονός είναι ένα. Ότι 121 άνθρωποι βρήκαν τραγικό θάνατο στις κακοτράχαλες πλαγιές του Γραμματικού… Ολόκληρες οικογένειες ξεκληρίσθηκαν… Γονείς άφησαν πίσω μικρά παιδιά… που κάποια θα ψάχνουν τη μάνα τους, τον πατέρα τους, τα αδέρφια τους…

Μια εβδομάδα κλείνει σήμερα και αντί κάποιας απάντησης που θα έπρεπε να είχε δοθεί στα αμείλικτα ερωτήματα, τα κενά παραμένουν τα ίδια, οι απορίες μένουν και δυστυχώς ξαναγυρίζουμε στο «σημείο 0»!

Με διαπιστωμένα, όμως, κάποια γεγονότα, που κανείς δεν αμφισβητεί…

Ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες της Κύπρου και της Ελλάδας για τις πτήσεις της Πολιτικής Αεροπορίας εφησύχασαν, δεν μέτρησαν τους ενδεχόμενους κινδύνους, δεν ανησύχησαν… Αν από την πρώτη επαφή του κυβερνήτη του Μπόινγκ με την εταιρεία του στη Λευκωσία είχε δοθεί η εντολή να επιστρέψει, σήμερα και οι 121 θα ζούσαν… Όμως… Από κει και πέρα, το τι γινόταν μέσα στο αεροπλάνο κανένας δεν το γνωρίζει. Παραμένει μυστήριο. Κάποιες εξηγήσεις πιθανολογήθηκαν μετά την οπτική επαφή που είχαν τα F-16 με το μοιραίο κυπριακό αεροπλάνο. Όμως είχε χαθεί πολύτιμος χρόνος. Και οι ελεγκτές της ΥΠΑ ισχυρίζονται ότι παγιδεύθηκαν από το γεγονός ότι όλες οι κινήσεις του Μπόινγκ πληρούσαν τις προϋποθέσεις που θέτουν οι κανονισμοί για να κηρυχθεί ένα αεροπλάνο σε κατάσταση «Renegate», αλλά η συμπεριφορά του δεν ήταν συμπεριφορά «Renegate», δηλαδή δεν έδειχνε το αεροπλάνο να έχει μια πορεία που πρόδιδε τρομοκρατική επίθεση, αφού οι στροφές πάνω από την Κέα δεν δικαιολογούν ότι είχαμε τρομοκρατική ενέργεια.

Παρ’ όλα αυτά, στο κρίσιμο σημείο, η ΥΠΑ έδωσε «ύποπτο Renegate» και από κει και πέρα οι ευθύνες χειρισμού ήταν στο υπουργείο Άμυνας και στον πρωθυπουργό προσωπικά.

Τι ακολούθησε είναι άγνωστο. Οι υποψίες πολλές. Που ήρθε να ενισχύσει εκείνο το… συγχαρητήριο τηλεγράφημα του Μπους προς την ελληνική Πολεμική Αεροπορία! Η τυπική ενέργεια θα ήταν να συλλυπηθεί τον πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την απώλεια τόσων ζωών. Τι ανάγκασε, ποιος λόγος επέβαλε στον αμερικανό Πρόεδρο να απονείμει εύσημα στην Π.Α.;

Τι προσέφερε ή μάλλον τι ΑΠΕΤΡΕΨΕ; Και εδώ επανέρχονται τα σενάρια για κατάρριψη. Απέτρεψε η Πολεμική Αεροπορία μεγαλύτερο κακό, δηλαδή πτώση του Μπόινγκ σε κατοικημένη περιοχή ή σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις; Εικασίες, θα πουν κάποιοι. Ναι, δεν διαφωνούμε, εικασίες όμως που θα συζητούμε, μέχρι να δοθούν αποστομωτικές εξηγήσεις.

Και το κλειδί για να σταματήσουν τα σενάρια αυτά είναι να δοθεί, χωρίς καθυστέρηση, η κασέτα με τις συνομιλίες των δύο πιλότων των F-16 και οι εντολές που έπαιρναν από την Πολεμική Αεροπορία. Η κασέτα, χωρίς… παρέμβαση, θα βεβαίωνε τι ακριβώς έγινε…

Από κει και πέρα υπάρχουν κάποια σημεία, που δίνουν τροφή στα σενάρια περί κατάρριψης…

1. Γιατί επελέγη ο κ. Τσολάκης να κάνει τις έρευνες, όταν πολλά έχουν γραφτεί εναντίον του και η αξιοπιστία του αμφισβητείται, έχει δε σε βάρος του και τη συντριβή του Γιάκοβλεφ και του Σινούκ; Μάλιστα αντί να ψάχνει για χαρτιά πώς συστάθηκε η εταιρεία «ΗΛΙΟΣ», θα έπρεπε να είχε αναζητήσει απαντήσεις στα της συντριβής.

2. Ποιος ο λόγος που επέβαλε τον έλεγχο στην περιοχή της τραγωδίας από το συνεργείο του «Δημόκριτου» για το αν υπάρχει διαρροή ραδιενέργειας; Σ’ άλλα αεροπορικά δυστυχήματα δεν πήγε συνεργείο του «Δημόκριτου». Να μετέφερε κανένα ραδιενεργό υλικό το μοιραίο Μπόινγκ; Κάτι ακούσθηκε για πλουτώνιο που βέβαια δεν μπόρεσε να διασταυρωθεί.

3. Γιατί έδιωξαν κατοίκους του Γραμματικού, όταν προσπαθούσαν να σηκώσουν τις σορούς των επιβατών, πριν φθάσει κοντά τους η φωτιά και τελικά τους άφησαν να καούν; Μήπως για να μη διακρίνουν κάτι;

4. Το δεύτερο μαύρο κουτί μάς είπαν ότι βρέθηκε κατεστραμμένο. Το πρωί της Παρασκευής ακούσθηκε ότι το βρήκαν και μάλιστα σε καλή κατάσταση. Τι παιχνίδια είναι αυτά;

5. Όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν ότι στο πιλοτήριο ήταν το πρόβλημα και από τη στιγμή που είδαν τον αεροσυνοδό Προδρόμου, να είναι εκεί και να προσπαθεί να αναλάβει τη διακυβέρνηση του αεροσκάφους, δεδομένου ότι είχε πτυχίο πιλότου, σημαίνει ότι στην καμπίνα των επιβατών υπήρχε ζωή! Επομένως το τι συνέβη στο πιλοτήριο και ο συγκυβερνήτης έχασε τις αισθήσεις του παραμένει άγνωστο, μέχρι να… βρεθεί τι έγινε με τον γερμανό κυβερνήτη. Από τη στιγμή που και η ύπαρξη καπνού (οπότε θα βρισκόταν στα πτώματα μονοξείδιο) αποκλείσθηκε, μήπως «κάποιοι» πριν απογειωθεί είχαν τοποθετήσει στον κλιματισμό δηλητηριώδες αέριο; Μέχρι την Τζια, που εντοπίσθηκε ο αεροσυνοδός Προδρόμου στο πιλοτήριο, στην καμπίνα των επιβατών τι γινόταν; Δεν έχουμε μέχρι στιγμής στοιχεία! Αξίζει να σημειωθεί ότι για την παρουσία του Προδρόμου στο πιλοτήριο στην Κύπρο το γνώριζα από το βράδυ της Δευτέρας, στην Ελλάδα ανακοινώθηκε μετά δύο μέρες! Άλλο ένα γιατί.

6. Πώς εξηγείται η καθυστέρηση μέχρι τα δύο F-16 να… βρουν το κυπριακό Μπόινγκ; Λένε ότι μεταξύ ειδοποίησης και απογείωσης πέρασαν 35 λεπτά! Αν, ο μη γένοιτο, είχαμε αιφνιδιαστική τουρκική επίθεση, αυτά είναι τα… 5 λεπτά που χρειάζονταν τα πολεμικά μας για να απογειωθούν από τη στιγμή που σήμανε συναγερμός;

7. Μην ξεχνάμε και τα συμφέροντα των εταιρειών που έχουν την υποχρέωση να πληρώσουν αποζημιώσεις. Αν το συμπέρασμα είναι ότι φταίει ο κλιματισμός ή κάποιο άλλο σύστημα, τότε η Μπόινγκ θα πληρώσει όλες τις αποζημιώσεις. Αν αντιθέτως κυριαρχήσει η άποψη ότι το αεροπλάνο κατερρίφθη, τότε οι ευθύνες πάνε στην Ελλάδα.

8. Πώς κόπηκε μόνον η άτρακτος κατά τη συντριβή; Μήπως είχε κοπεί πριν πέσει;

Βρέθηκε αίμα του Προδρόμου στο πιλοτήριο!

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, από τη Διεύθυνση Εγκληματικών Ερευνών της ΕΛ.ΑΣ. διαπιστώθηκε, από ανάλυση βιολογικού υλικού που βρέθηκε στο χειριστήριο του πιλοτηρίου, ότι ανήκε στον αεροσυνοδό Προδρόμου, που είδαν οι πιλότοι των F-16.

Και αντιρρήσεις

Στα περί κατάρριψης του Μπόινγκ υπάρχει και η άλλη πλευρά που διαφωνεί. Πρώην πτέραρχος, το κύρος, οι γνώσεις, αλλά και η εμπειρία του οποίου δεν αμφισβητούνται, μας έλεγε ότι αν υπήρχε εντολή για κατάρριψη, τότε οι πύραυλοι που έχουν τα F16 είναι αέρος-αέρος, θα προσελκύονταν από το θερμό σημείο του βαλλόμενου αεροπλάνου και αυτό είναι οι κινητήρες, πλην όμως στους κινητήρες δεν υπάρχει τέτοια ένδειξη.


Σχολιάστε εδώ