Μπράβο τους διαφημισταράδες
«Ο γύρος του κόσμου σε 10 ημέρες» είναι το σλόγκαν της φετινής διοργάνωσης της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Προφανώς οι μεγαλοδιανοούμενοι (Καρτσιώτης, Μπακατσέλος, Θωμόπουλος) θέλησαν να κλέψουν μια γνωστή φράση από τον τίτλο κάποιου μεγάλου έργου και να το παντρέψουν με τις δέκα ημέρες που λειτουργεί η ΔΕΘ. Έμαθα πως δεκάδες διαφημισταράδες και επικοινωνιολόγοι εργάστηκαν σκληρά για να καταλήξουν στο συγκεκριμένο σλόγκαν, προκρίνοντάς το από τα άλλα που προτάθηκαν και τα οποία ήταν: «Οι δέκα σωματοφύλακες», «Δέκα λεύγες κάτω από τη θάλασσα», «Δέκα μικροί Μήτσοι», «Ο λύκος και τα δέκα γουρουνάκια» και άλλα. Θου Κύριε!