ΔΙΑΤΙ να το ΚΡΥΨΩΜΕΝ άλλωστε…

• Όχι, δεν «παίζει» ο υπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Σιούφας. Είναι ένθερμος υποστηρικτής του «επιχειρείν», όπως αρέσκεται να αποκαλεί την επιχειρηματικότητα, αλλά του σωστού, του νομίμως λειτουργούντος και τον καταναλωτή εξυπηρετούντος και ωφελούντος. Είδατε τι έκανε μέσα σε μία μέρα. Δύο καίριες παρεμβάσεις που δείχνουν στην πράξη την έγνοια για τον καταναλωτή, για τον πολίτη. Με παρέμβασή στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας ζήτησε τη διακοπή της διαφήμισης τσιγάρου που δημιουργούσε συνειρμούς για νόμιμη ελεύθερη κυκλοφορία ναρκωτικών ουσιών με το μήνυμα «τώρα το μαύρο κυκλοφορεί ελεύθερα». Επίσης, την ίδια ημέρα παρενέβη στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και ζήτησε να εξετασθεί η περίπτωση αποζημίωσης των καταναλωτών – συνδρομητών της εταιρείας Vodafone λόγω της αδυναμίας παροχής υπηρεσιών επί αρκετές ώρες στις 17 Αυγούστου 2005.

Ήδη η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας αποφάσισε την άμεση απόσυρση της διαφήμισης αυτής, ενώ η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων καλείται να εξετάσει τις υποχρεώσεις που έχει η Vodafone από τον νόμο και την άδεια λειτουργίας της.

• Καλή δουλειά έκανε στην Κεφαλονιά, αξιοποιώντας τις διακοπές που έκανε εκεί, ο Δημήτρης Τζίφας, γεν. γραμματέας Παραγωγικών Τάξεων, που πρόσκεινται στη Ν.Δ. Πριν από τις δημοτικές εκλογές, θεωρεί ότι η κρίσιμη μάχη θα είναι στα Επιμελητήρια, όπου η κυβερνητική πράταξη ελέγχει περίπου τα 39 από τα 59 που υπάρχουν σε όλη τη χώρα. Η αγωνία είναι να κρατήσει τα 39 και να κερδίσει και κανένα άλλο. Προσπάθεια, όχι και τόσο εύκολη, από τη στιγμή που τα πρόσωπα θα παίξουν τον κυριότερο ρόλο. Υποψήφιοι, που θεωρούνται στον τόπο τους επαγγελματικά πετυχημένοι και η κοινωνία τούς αποδέχεται -το χρίσμα είναι άνευ αντικρίσματος…

• Moυ το μετέφεραν αυτόπτες μάρτυρες: Ο υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας Πάνος Παναγιωτόπουλος ξεκινάει νωρίς το πρωί στην πόλη της Κέρκυρας την επιθεώρηση των υπηρεσιών που ανήκουν στο υπουργείο του. Τη στιγμή που μπαίνει στο ΙΚΑ της περιοχής διαπιστώνει ότι επικρατεί αναβρασμός, γιατί έχει πέσει το σύστημα της κινητής τηλεφωνίας με το οποίο συνδέεται το υποκατάστημα με το πληροφορικό σύστημα του κεντρικού ΙΚΑ. Στην αίθουσα των συναλλαγών ο υπουργός γίνεται αποδέκτης των παραπόνων δεκάδων Κερκυραίων που περιμένουν από ώρα να αποκατασταθεί η βλάβη. Ο Παναγιωτόπουλος, αφού στέλνει έναν συνεργάτη του να αγοράσει μικρά μπουκάλια με παγωμένο νερό και τα μοιράζει στον κόσμο που περιμένει αγανακτισμένος να εξυπηρετηθεί, αναζητεί και βρίσκει τελικά στο τηλέφωνο τους υπεύθυνους της συγκεκριμένης εταιρείας. Η… κατσάδα που έπεσε από τον υπουργό ακούστηκε μέχρι τους… Παξούς και η κατάληξη θύμιζε τελεσίγραφο: «Ή τακτοποιείτε τη βλάβη σε ένα τέταρτο ή σας καταγγέλλω τη σύμβαση!». Ε, λοιπόν, ως διά «μαγείας» η βλάβη διορθώθηκε μέσα στα επόμενα δέκα λεπτά κι έτσι έληξε η ταλαιπωρία του κοινού. Συμπέρασμα; Όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος!


Σχολιάστε εδώ