Απαραίτητη για την άμυνα της χώρας η Ολυμπιακή

Μάλιστα ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΕΘΑ αφήνει σαφέστατα να εννοηθεί ότι για να μη μεταφερθεί μια Μοίρα Καταδρομών στην Κύπρο και την εισβολή του «Αττίλα», από δύο αεροσκάφη της Ολυμπιακής, εσκεμμένα ειπώθηκε ότι είχαν βλάβη κι αυτό προφανώς ήταν μέσα στο σχέδιο εκείνης της προδοσίας! Συγκεκριμένα ο κ. Ν. Κουρής στην ενδιαφέρουσα, ιδιαίτερα αυτές τις μέρες, επιστολή του σημειώνει το εξής σημαντικό:

«Όσοι είναι σε θέση να εκτιμήσουν τη συμβολή του εθνικού μας αερομεταφορέα στην άμυνα της πατρίδας, την ανάπτυξη του τουρισμού και τη διασύνδεση του νησιωτικού μας συμπλέγματος και του υπερπόντιου Ελληνισμού με το Εθνικό Κέντρο, θλίβονται βαθύτατα για την πολιτική της σημερινής, αλλά και των παλαιότερων κυβερνήσεων, να πουλήσουν την εταιρεία αντί πινακίου φακής σε διάφορους αγνώστους ‘‘επιχειρηματίες”.

Είναι γνωστή η αδυναμία αμυντικής επάρκειας της ανατολικής περιμέτρου της χώρας.

Ένα αεροσκάφος της Ο.Α. μπορεί σε μία έξοδο να μεταφέρει στα νησιά μας περίπου όσους άνδρες μεταφέρει μία Μοίρα μέσων μεταγωγικών της Π.Α. Είναι λυπηρό ότι η εξέταση του φακέλου της Κύπρου από τη Βουλή των Ελλήνων δεν διερεύνησε σε βάθος την περίπτωση της ‘‘βλάβης” των δύο αεροσκαφών της Ο.Α. (ιδιωτικής τότε) που δεν επέτρεψε την έγκαιρη μεταφοράς μιας Μοίρας Καταδρομών στην Κύπρο.

Το αποτέλεσμα ήταν να μεταφερθεί την επόμενη νύχτα και να αποδεκατιστεί κυριολεκτικά, λόγω βεβιασμένης σχεδίασης και ακαταλληλότητας των μεταγωγικών αεροσκαφών της Π.Α. της εποχής εκείνης.

Οι ιδιαιτερότητες της χώρας μας απαιτούν όπως η περίπτωση του εθνικού μας αερομεταφορέα εξεταστεί από πολλές πλευρές, που δεν υφίστανται στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Ολυμπιακή Αεροπορία μπορεί και πρέπει να σωθεί και να καταστεί, στη μέση προοπτική, ένας κερδοφόρος κρατικός φορέας. Αρκεί να τεθεί υπό τη διοίκηση κατάλληλων προσώπων και να παραμείνει μακριά από πολιτικούς προϊσταμένους που τη χρησιμοποίησαν επί δεκαετίες για την ικανοποίηση προσωπικών στοχεύσεων και κομματικών σκοπιμοτήτων».


Σχολιάστε εδώ