Η Cosmote ακούει ΔΟΛ, αλλά και 9,84!

Το περιοδικό «FREE» του ΔΟΛ ξεπέρασε στη διαφημιστική δαπάνη της ημικρατικής Cosmote ακόμη και τη ΝΕΤ, λαμβάνοντας στην 6η θέση στο εξάμηνο το ποσό των 290.757,60 ευρώ, σύμφωνα με τη Media Services. Ακολουθεί στην 7η θέση το «Βήμα της Κυριακής» με 147.334,80, ενώ στη δέκατη θέση είναι και άλλο έντυπο του ΔΟΛ, το «ΒΗΜΑGAZINO», με 115.781,40 ευρώ. Το «Π» σήμερα δημοσιεύει τη λίστα με τα 100 πρώτα ΜΜΕ για τη δαπάνη της Cosmote, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services για το εξάμηνο. Πρώτος είναι ο ΑΝΤ1 TV, με 1.942.296,52 ευρώ, δεύτερο το Mega, με 1.676.778,91 ευρώ, και τρίτο το Star, με 840.602,01 ευρώ, ενώ η κρατική ΝΕΤ είναι όγδοη, με 126.523,19 ευρώ.


Σχολιάστε εδώ