Οι νέες κινήσεις του Αλαφούζου

Το προφίλ της τηλεόρασης δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη. Ο Γιάννης Αλαφούζος, που ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με το συγκεκριμένο εγχείρημα με την υποστήριξη μικρής ομάδας συνεργατών, έχει ως στόχο τη δημιουργία μακροπρόθεσμα ενός χαμηλού κόστους, ειδησεογραφικού σταθμού.

Τώρα ως το φθινόπωρο εξετάζονται διάφορα ενδεχόμενα, ενώ ταυτόχρονα αναμένονται και τα πορίσματα των συμβουλευτικών εταιρειών που διενεργούν τις σχετικές έρευνες για το περιεχόμενο του καναλιού, αλλά και το όνομά του. Το μόνο σίγουρο που υπάρχει ως στόχος είναι η παραγωγή ενός τετράωρου βραδινού ενημερωτικού προγράμματος, ενώ την υπόλοιπη ημέρα, μέχρι να ενισχυθεί ο σταθμός, μπορεί απλώς να μεταδίδεται μια κάρτα ή ειδήσεις με ηλεκτρονική μορφή.

Έχουν γίνει διάφορες συναντήσεις με ανθρώπους της τηλεόρασης, αλλά ως τώρα δεν έχει βρεθεί το πρόσωπο που θα αναλάβει τη νέα τηλεοπτική προσπάθεια του Γ. Αλαφούζου.

Εκείνος, όμως, έχει και θα έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο και σίγουρα πλέον, με δεδομένη την τηλεοπτική εμπειρία του παρελθόντος, είναι πολύ προσεκτικός. Υπενθυμίζεται πως η πλευρά Αλαφούζου αγόρασε το 75% του Smart TV. Μαζί με τον Γιάννη Αλαφούζο (25%) συμμετέχουν ακόμη ο Γιάννης Σπανολιός (25%) και η Αγγέλα Σταφυλά. Το υπόλοιπο 25% παραμένει στην παλαιά ιδιοκτησία του ζεύγους Σπυροπούλου – Μπουρίκα.

Στον χώρο του ραδιοφώνου αναζητείται μία ακόμη συχνότητα.

Το μοντέλο για τον νέο ραδιοφωνικό σταθμό είναι έτοιμο και απομένει μόνο η συμφωνία για τη συχνότητα. Ήδη, πάντως, ο RED βελτιώνει το σήμα του, έτσι ώστε να ακούγεται πολύ πιο καθαρά και στην παραλία.

Υπάρχουν όμως και οι κινήσεις της «Καθημερινής». Το ενδιαφέρον για την «Απογευματινή» συνεχίζεται, λένε άνθρωποι γύρω από την κυβέρνηση και εκτιμάται ότι ίσως ως τον Σεπτέμβριο να γίνουν κάποιες συζητήσεις. Επίσης, η εκδοτική εταιρεία είχε στο παρελθόν εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για την ενοικίαση για δέκα χρόνια του «Ελεύθερου Τύπου».

Η πολιτική έκδοσης των περιοδικών της «Καθημερινής» συνεχίζεται. Κυκλοφόρησαν το ταξιδιωτικό «Passport» με επικεφαλής τη Μάγια Τσόκλη και μαζί με την εφημερίδα ένα ακόμη περιοδικό, το «Τένις».

Αναμένεται ακόμη η έκδοση ενός περιοδικού για το γκολφ, ενώ η εκδοτική εταιρεία έχει και το 30% τής Άρκτος Εκδοτική ΕΠΕ που εκδίδει το ταξιδιωτικό περιοδικό «Ελληνικό Πανόραμα».


Σχολιάστε εδώ