Tι προβλέπει η συμφωνία για την Ολυμπιακή

Ανυπέρβλητα ήταν τα εμπόδια τα οποία παρουσιάστηκαν την τελευταία στιγμή στη διαπραγμάτευση του ελληνικού Δημοσίου με την ελληνοαμερικανικών συμφερόντων εταιρεία, την OLYMPIC INVESTORS, με την οποία όπως είχαμε γράψει και στο προηγούμενο φύλλο είχε ουσιαστικά επιτευχθεί οριστική συμφωνία…

Κατά τις συζητήσεις του περασμένου Σαββατοκύριακου, όταν άρχισαν να ασχολούνται με τα κεφάλαια που διαθέτει η εταιρεία, φαίνεται ότι μπήκαν πολλοί αστερίσκοι, ζητήθηκαν πολλές διευκρινίσεις και διατυπώθηκαν και πολλές επιφυλάξεις… Μια από τις σημαντικότερες διαφωνίες που υπήρξαν είναι το γεγονός ότι η εταιρεία αυτή ζητούσε από το ελληνικό Δημόσιο να δεσμευθεί ότι θα χρησιμοποιούσε ετησίως εισιτήρια αξίας 25.000.000 ευρώ, ενώ ειδικά για το υπουργείο Τουρισμού το ποσό αυτό θα έπρεπε να ανέρχεται στο ποσό των 7.000.000 ευρώ.

Οι διαπραγματεύσεις την εβδομάδα που μας πέρασε ναυάγησαν και σύμφωνα με πληροφορίες διακόπηκαν οριστικά. Οι επενδυτές -τους οποίους στην Ελλάδα εκπροσωπούσε ο πρώην διοικητής της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη, κ. Ιορδάνης Καρατζάς αναχώρησαν την Παρασκευή. Τώρα όλα δείχνουν ότι η αγγλική εταιρεία Klesh είναι ο πιθανότερος αγοραστής των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΩΝ.

Ήδη το ελληνικό Δημόσιο έχει επανέλθει στις διαπραγματεύσεις με την αγγλική εταιρεία, η οποία ως γνωστόν ανήκει σε αγγλοαμερικανό επιχειρηματία και τον γιο του. Η εταιρεία αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες, εξειδικεύεται στην αγορά προβληματικών επιχειρήσεων, τις οποίες εξυγιαίνει και στη συνέχεια τις πουλάει με πολύ υψηλότερο τίμημα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε ήδη, έχει διαπιστωθεί ότι η εταιρεία αυτή διαθέτει οικονομική επιφάνεια και μέσα στις προθέσεις είναι να επενδύσει 105.000.000 ευρώ στην εταιρεία, καθώς επίσης και 180.000.000 ευρώ για την ανανέωση του στόλου των αεροσκαφών. Μεταξύ των όρων που βάζει η Klesh είναι ότι θα πρέπει να φύγουν από την εταιρεία 60 πιλότοι που περισσεύουν, καθώς και 200 περίπου φροντιστές, κάτι που δεν θεωρείται ανυπέρβλητο εμπόδιο, δεδομένου ότι από τους πιλότους της εταιρείας εδώ και 15 μήνες αρκετοί δηλώνουν ασθένεια και απουσιάζουν, ενώ περίπου 10 από τους συνοδούς φαίνεται να μη διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα. Ακόμη θα πρέπει να επισημανθεί ότι από τις διαπραγματεύσεις προκύπτει ότι για πέντε τουλάχιστον χρόνα υπάρχει εξασφαλισμένη λειτουργία των εταιρείας, ενώ οι ιδιοκτήτες διαβεβαιώνουν ότι θα διεκδικήσουν και την εταιρεία των υπηρεσιών εδάφους…

Σε δεκαπέντε μέρες περίπου αναμένεται να υπογραφεί ένα προσύμφωνο και να αρχίσει η λεπτομερής διαπραγμάτευση σημείο προς σημείο της τελικής συμφωνίας. Στις διαπραγματεύσεις αυτές θα τεθεί από την πολιτεία μια σειρά από θέματα, με κυριότερο αυτό της εξασφάλισης ορισμένων δρομολογίων εθνικής σημασίας.


Σχολιάστε εδώ