Λύση α λα SABENA στην Ολυμπιακή!

Αυτήν τη φορά τα πράγματα είναι οριακά. Και η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να ξεμπερδεύει οριστικά με το αγκάθι της Ολυμπιακής. Αυτός μάλιστα ο σχεδιασμός περιλαμβάνεται στις τομές που θα έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Ωστόσο, το τοπίο δεν είναι ειδυλλιακό.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, έχουν μεν κριθεί αξιόπιστες οι 3 από τις 5 προτάσεις που έχουν υποβληθεί για την αγορά της Ολυμπιακής, όχι όμως… πολύ αξιόπιστες.
Και τούτο, επειδή ουσιαστικά και οι 3 «αξιόπιστες» προτάσεις ζητούν να αγοράσουν την Ολυμπιακή με… ξένα κόλλυβα. Συγκεκριμένα στις προτάσεις περιλαμβάνεται η χρηματοδότηση (ουσιαστικά) αυτού που διεκδικεί να είναι ο νέος ιδιοκτήτης από το κράτος (μέσω διευκολύνσεων, εγγυήσεων για δάνεια κ.λπ.), πέραν του περιορισμού του προσωπικού στο 1/3! Οπότε, ουσιαστικά μιλάμε για μια αποκρατικοποίηση δίχως κέρδος.

Από την άλλη μεριά, είναι περισσότερο δυσβάστακτη η συνέχιση της σημερινής κατάστασης. Κι αυτό το έχει κατανοήσει πλήρως η κυβέρνηση. Πολύ περισσότερο όταν έχει στα χέρια της τελεσίγραφο της ΕΕ ότι δεν θα υπάρξει άλλη εκταμίευση!

Γι’ αυτό, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να εφαρμόσει τελικά για την Ολυμπιακή το μοντέλο της SABENA, έχοντας επιλέξει οριστικά να τελειώνει με αυτό το θέμα.
Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το μοντέλο:

– Κλείνουν όλες οι εταιρείες του ομίλου της Ολυμπιακής.

– Δημιουργείται εντελώς νέα εταιρεία από την αρχή.

Αυτό σημαίνει ότι από τους 3.500 εργαζόμενους που έχει σήμερα η Ολυμπιακή και τους 1.600 των Ολυμπιακών Αερογραμμών, στη νέα εταιρεία θα παραμείνουν μόνο όσοι κριθούν αναγκαίοι για τη νέα εταιρεία, που υπολογίζεται ότι δεν θα είναι παραπάνω από 1.800 συνολικά. Οι υπόλοιποι θα τεθούν εκτός, με τη μέθοδο της εθελουσίας εξόδου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτήν τη λύση έχει προκρίνει και εγκρίνει και ο αρμόδιος υπουργός Μιχ. Λιάπης, ο οποίος διεδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη της συμφωνίας στον ΟΤΕ. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, τον σχεδιασμό και όλη τη διαδικασία υλοποίησης έχει αναλάβει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών κ. Σταματόπουλος.

Το σχέδιο προβλέπει το 49% η μία πλευρά και το 51% η άλλη (κράτος ή ιδιώτης). Φυσικά η ιδιωτικοποίηση θα είναι απόλυτη κι αυτό σημαίνει ότι όποιος θέλει το μάνατζμεντ θα πάρει το 51%.
Σε κάθε περίπτωση το θέμα Ολυμπιακή θα έχει κλείσει μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Είναι μια από τις «ρήξεις», στις οποίες θα προχωρήσει άμεσα η κυβέρνηση.


Σχολιάστε εδώ