Τι χάλασαν τα κόμματα στις εκλογές
Το ποσόν των 2.300.000 ευρώ διέθεσε το ΠΑΣΟΚ για την προεκλογική του προβολή, σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή. Στο ποσό αυτό δεν συμπεριλαμβάνεται η διαφήμιση από την τηλεόραση αφού ήταν δωρεάν από τα τηλεοπτικά δίκτυα. Τα περισσότερα χρήματα, ύψους 1.000.000 ευρώ, δαπανήθηκαν προς την εταιρεία PLD Plus του Διονύση Παναγιωτάκη. H ΝΔ, από τη μεριά της, διέθεσε 1.700.000 ευρώ για προβολή στον Τύπο μέσω καταχωρίσεων και για δαπάνες δημοσίων σχέσεων και ο ΣΥΡΙΖΑ 519.000 ευρώ. Ο ΛΑΟΣ διέθεσε 201.000 ευρώ για καταχώριση και προβολή μηνυμάτων από τον Τύπο, η Δημιουργία Ξανά περίπου 7.000 ευρώ και το ΚΚΕ μόλις 2.000 ευρώ, κυρίως για την παραγωγή σποτ. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες πλήρωσαν 105.848 ευρώ για την καταχώριση και την προβολή των μηνυμάτων τους. Όλα αυτά σε σχέση με άλλες εκλογές είναι… δεκάρικα.