Τι έγινε στον ΟΠΑΠ;

Έντονο το παρασκήνιο και οι διαβουλεύσεις στην κατοχύρωση του διαφημιστικού προγράμματος του ΟΠΑΠ, ύψους 30 εκατ. ευρώ. Ενώ τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου είχαν προεγκρίνει την κατοχύρωση των τριών διαγωνισμών σε συγκεκριμένες εταιρείες, το επιχείρημα του Μουντιάλ ανέτρεψε τα δεδομένα. Έτσι, τελικά η μία από τις τρεις αναθέσεις, των 11 εκατ. ευρώ, δεν κατοχυρώθηκε και η προβολή των Παιχνιδιών Γνώσης παραμένει έως τις 31 Ιουλίου στην UpSet! του Γ. Κακουλίδη. Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει το πρωί της περασμένης Τρίτης, το κομμάτι αυτό του ΟΠΑΠ προτείνεται να το αναλάβει η Αdel Saatchi & Saatchi, με ψήφους μάλιστα 9-2. Ψιθυρίζεται όμως πως υπήρξε πολιτική παρέμβαση ανώτατου παράγοντα και προκρίθηκε η λύση της διατήρησης της συνεργασίας με την Upset! μέχρι τις 31 Ιουλίου, με το επιχείρημα της επικοινωνιακής εμπειρίας της εταιρείας σε μεγάλες διοργανώσεις όπως το Μουντιάλ. Οι άλλοι δύο διαγωνισμοί ανατέθηκαν χωρίς παρατράγουδα: το κομμάτι των Τυχερών Παιχνιδιών, ύψους 9 εκατ. ευρώ, πηγαίνει στη Leo Burnett, η οποία διαχειρίζεται την επικοινωνία του ΟΤΕ, ενώ το κομμάτι για την Εταιρική Εικόνα και την Κοινωνική Ευθύνη κατοχυρώθηκε στην Αshley & Holmes/Politics του Μάκη Σεριάτου.


Σχολιάστε εδώ