Πρόταση για μείωση του αγγελιοσήμου κατά 50%

Οι τηλεοπτικοί σταθμοί θέτουν ακόμη -όπως φαίνεται- και ζήτημα απελευθέρωσης του ορίου των επιστροφών προς τους διαφημιζόμενους.
Η αντίληψη για το αγγελιόσημο είναι ότι πρέπει να μειωθεί έως και 50% και να καλύπτει ως πόρος μόνο το Ταμείο των δημοσιογράφων. Η επιστροφή του ειδικού φόρου είναι ένας βραχνάς για όλες τις τηλεοπτικές επιχειρήσεις και η καταβολή του θα επιταχύνει κι άλλο τις διαδικασίες συρρίκνωσης της αγοράς, δείχνοντας πως τα κίνητρα της κυβέρνησης δεν είναι τόσο δημοσιονομικά, αφού στην καλύτερη περίπτωση ο ειδικός φόρος θα φέρει 80 εκατ. ευρώ, όσο πολιτικά, καθώς μπαίνει στο στόχαστρο το σύνολο των επιχειρηματιών της τηλεόρασης.


Σχολιάστε εδώ