Μάχη για τις δημόσιες σχέσεις των καλλιτεχνών

Διότι την ώρα που έχουν δημιουργήσει δισκογραφικές, παράγουν διάφορα μουσικά σόου ή απονέμουν βραβεία, διαπίστωσαν αίφνης ότι δεν είχαν καλύψει το πεδίο της εκπροσώπησης των καλλιτεχνών. Κάτι τέτοιο έκαναν ή ακόμη κάνουν μεμονωμένα άτομα εδώ και χρόνια όπως ο Η. Ψινάκης, ο οποίος ίδρυσε και τη Μάφια ΕΠΕ.

Καθώς όμως τα ποσά που δαπανώνται από την ιδιωτική και την κρατική τηλεόραση είναι μεγάλα, κάποιος έπρεπε να καλύψει το κενό και μάλλον η «E.M.» εμφανίζεται να είναι η πρώτη οργανωμένη επαγγελματικά κίνηση με υψηλότερα κεφάλαια και με πρώτο πελάτη τον Σάκη Ρουβά. Δεν είναι όμως η πρώτη εταιρεία που ιδρύθηκε στον χώρο του δημιουργικού μάνατζμεντ καλλιτεχνών. Συστάθηκαν με συναφές αντικείμενο άλλες δύο. Η APS Entertainment με μετοχικό κεφάλαιο 200.000 ευρώ, στο πρώτο ΔΣ της οποίας μετέχουν οι Κωνσταντίνος Αρβανίτης, Ηλίας Παπαρούνης και Ζαχαρίας Σταμούλης. Και η Solid Invest Experiences που έχει στόχο τη διοργάνωση εκδηλώσεων, αλλά και τη διαχείριση οποιουδήποτε φυσικού προσώπου (καλλιτέχνες, αθλητές, επιχειρηματίες). Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 60.000 ευρώ και βασικός της μέτοχος είναι η εταιρεία ATTP, κάτοχος του 60% και με δικαίωμα να ορίζει ένα μέλος του ΔΣ. Στο συμβούλιο συμμετέχουν η Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, διαφημίστρια, η Άννα Τσεϊμαζίδου, ο Βασίλης Κεφαλλογιάννης, ο Θόδωρος Περδικάκης και ο Θόδωρος Κοτιώνης. Και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και την ΚΙΚ με τους Κ. Ντέρη (πρόεδρο), Α. Κρητικού (διευθύνουσα σύμβουλο), Φ. Μυλωνά, Σ. Μπόρου και Μ. Γεωργακοπούλου (μέλη) ή ακόμη και τον Ερωδιό του Δ. Χατζόπουλου. Προφανώς υπάρχουν και άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο και δεν έχουν υποπέσει στην αντίληψη της στήλης. Το παιχνίδι των δημοσίων σχέσεων των καλλιτεχνών τώρα ξεκινάει ξανά…


Σχολιάστε εδώ