Ζήτω η ΜΟΜΑ!
Όλα τα ‘χαμε, ο Σουλεϊμάν μάς έλειπε…
• Τον Σουλεϊμάν, έναν από τους πλέον απηνείς διώκτες του Ελληνισμού, ο οποίος κατέλαβε τη Ρόδο, σφαγίασε και εξανδραπόδισε τον λαό της Κέρκυρας, μαζί δε με τον Σελίμ Α’, τον οποίον διαδέχτηκε, υπήρξε ένας από τους οργανωτές των μεγάλων εκστρατειών του τρομερού παιδομαζώματος, μας σερβίρουν κάθε βράδυ στην TV, σε ζώνη «primetime», και παραπλανούν τους Έλληνες. Ντροπή!
Η θητεία Αρχηγών Επιτελείων
• Ο ΥΕΘΑ κ. Π. Παναγιωτόπουλος θα καταγράψει, ασφαλώς, στα θετικά των πεπραγμένων του, ανεξάρτητα το πώς επετεύχθη, το θέμα αποκατάστασης του Α/ΓΕΕΘΑ ως τακτικού μέλους του ΚΥΣΕΑ μετά ψήφου.
• Τον είχε αποβάλει η ΝΔ. Ο τρώσας και ιάσεται…
• Η ενέργεια όμως αυτή θα παραμείνει ημιτελής, κουτσή και κολοβή, εφόσον δεν ολοκληρωθεί με τον καθορισμό θητείας, χρονικής διάρκειας, υπηρέτησης αρχηγών.
• Ας ρωτήσει ο κ. ΥΕΘΑ επιτελείς του, και κυρίως πολυπράγμονα συνεργάτη του, αν, έστω σε μια χώρα του ΝΑΤΟ, υπάρχει αρχηγός χωρίς καθορισμένη θητεία, που είναι συνυφασμένη με την έννοια της ευρυθμίας, την αξιοπρέπεια και το σεβασμό προς τον θώκο.
• Ο θεσμός της θητείας καθιερώθηκε το 2002 από τον κ. Παπαντωνίου (το καλό να λέγεται), αλλά καταργήθηκε από τον κ. Μεϊμαράκη.
• Οι αρχηγοί πρέπει να αφήνονται να κάνουν τη δουλειά τους, να σχεδιάζουν και να πραγματοποιούν στόχους μέσα σε χρονικό ορίζοντα και να μη γίνονται αντικείμενο εκβιασμού κάθε νεόκοπου «πολιτικού παράγοντα» που εγκαθίσταται στο υπουργείο.
• Η θητεία είναι συνήθως διετής ή τριετής. Οίκοθεν νοείται ότι η κυβέρνηση θα δύναται να αντικαταστήσει ανά πάσα στιγμή αρχηγό, όταν προκύπτουν σοβαρά προβλήματα.
• Αναμένουμε δράση, προσωπικά, από τον κ. υπουργό ΤΩΡΑ.
Πάρε με στο τηλέφωνο…
• Μια παλιά επιτυχία του αξέχαστου Μανώλη Χιώτη.
• Όπως έμαθα, ο ΥΕΘΑ, κ. Π. Παναγιωτόπουλος, πληροφορηθείς ότι υπάρχει πρόβλημα φόρτισης των συσσωρευτών υποβρυχίων 214 λόγω αντιδράσεων του σωματείου ΤΡΙΑΙΝΑ (ΠΑΣΟΚ – ΚΚΕ), έσπευσε να τηλεφωνήσει στον πρόεδρο της ΓΣΕΕ ζητώντας την παρέμβασή του. Το διάβημα επέτυχε…
• Για το θέμα της αγοράς 3 συσσωρευτών παλαιότερων υποβρυχίων, με διεθνή διαγωνισμό (απόφαση που υπέγραψε ο τότε ΥΕΘΑ κ. Φ. Φράγκος, προ διμήνου) τι γίνεται; Οι υπάρχουσες μπαταρίες έχουν υπερβεί, κατά πολύ, το όριο ζωής τους, είναι «κλινικά νεκρές» και χρησιμοποιούνται «μετά φόβου Θεού και Ποσειδώνος», ελεγχόμενες, βέβαια, γιατί υπάρχει κίνδυνος εκπομπής δηλητηριωδών αερίων εν πλω. Έτσι, τουλάχιστον, με πληροφόρησε φίλος πλοίαρχος ε.ε.ξ Τι λέει επ’ αυτού ο ΥΦΕΘΑ, κ. Δ. Ελευσινιώτης, μέχρι προχθές Α/ΓΕΝ;