Άλλαξε προφίλ, δεν έπιασε τον στόχο του
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το κανάλι του Alpha απέκτησε ταυτότητα και προφίλ ως κανάλι ελαφριάς ψυχαγωγίας και ριάλιτι, επανατοποθετήθηκε στην αγορά και εμφάνισε τη μεγαλύτερη άνοδο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα στο κοινό από 15 έως 44 ετών αλλά και στο σύνολο. Η αλλαγή αυτή όμως δεν είχε τα αποτελέσματα που περίμενε το RTL, καθώς
-όπως και ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος παραδέχθηκε στη συνέντευξη Τύπου- στόχος γι’ αυτήν τη χρονιά ήταν να γίνει το δεύτερο κανάλι. Ούτε και κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό του στη διαφημιστική αγορά. Γι’ αυτό και ο Κ. Μάινους είπε με έμφαση ότι το κανάλι στέλνει μήνυμα στη διαφημιστική αγορά, ότι δηλαδή δεν υπάρχουν πια δύο μεγάλα κανάλια, αλλά τρία. Σε ερώτηση για τα διαφημιστικά έσοδα του Alpha, απάντησε «δεν ξέρω αν θα πρέπει να γελάσω ή να κλάψω» με τις διαφορές ανάμεσα στα έσοδα και στην τηλεθέαση για το Mega και τον ΑΝΤ1. Κάποια στιγμή χαρακτήρισε άδικο αυτό που γίνεται, αλλά την ίδια ώρα πρόσθεσε πως οι διαφημιστικές μοιράζουν διαφημίσεις κρίνοντας τα ποσοστά τηλεθέασης στο σύνολο της ημέρας για ολόκληρο το κοινό! Επιβεβαίωσε πάντως νέες περικοπές για το επόμενο διάστημα και υποστήριξε πως όλα τα κανάλια πρέπει να μειώσουν κατά 20% το κόστος τους, ενώ εμφανίστηκε ανοιχτός σε συνέργειες και συνεργασίες με άλλα κανάλια. Ειδικότερα για τον ισολογισμό του 2009 είπε ότι ο Alpha είχε 101,8 εκατ. ευρώ έξοδα και 69,3 εκατ. ευρώ έσοδα. Ο Όμιλος του Alpha Group είχε ζημίες 32,9 εκατ. ευρώ, ενώ ο Alpha 34
εκατ. ευρώ. Το κανάλι συνεχίζει την επόμενη σεζόν με καινούργια ριάλιτι και εκπομπές,
ενώ ανανέωσε και το σύνολο των εκπομπών που θεωρεί επιτυχημένες.