ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ METROPOLIS – MAD

Η Metropolis μέσα σε 20 χρόνια κατάφερε να χτίσει τη μεγαλύτερη αλυσίδα στον χώρο της μουσικής και ψυχαγωγίας, με 12 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, 300 άτομα προσωπικό και συνολικό τζίρο πάνω από 40.000.000 ευρώ, με διαρκή κερδοφορία. Οι επιλογές της οικογένειας Τοπιντζή διαμόρφωσαν τέτοια θέση στην αγορά ώστε σήμερα η Metropolis να αντιπροσωπεύει πάνω από το 40% των πωλήσεων της δισκογραφίας στην Ελλάδα – με άλλα λόγια η Metropolis είναι η δισκογραφία στην Ελλάδα.
Το Mad, με πιο σύντομη πορεία, στα 13 χρόνια ζωής του λειτουργεί το γνωστό Mad TV συν 5 ακόμα μουσικά κανάλια σε Ελλάδα και εξωτερικό (Mad World, Blue, Gnet, Mad Βουλγαρίας, Studio+), ένα επίγειο ραδιόφωνο (Mad Radio), πέντε δορυφορικά (Mad Music), τη μεγαλύτερη κάρτοκινητή στις νεανικές ηλικίες (MoMad), αρκετά πετυχημένα νεανικά internet sites (www.mad.tv, www.ilikeu.gr κ.ά.), και δεκάδες μουσικές υπηρεσίες στην κινητή τηλεφωνία και στο internet. Επίσης το τμήμα παραγωγής του διοργανώνει πολλές μουσικές εκδηλώσεις, ανάμεσα στις οποίες τα Mad Video Music Awards και τα βραβεία της IFPI.
Η συμφωνία αφορά στην απόκτηση του 49,9% του ομίλου Metropolis από το Mad, γεγονός που δείχνει την πίστη για τις δυνατότητες της ανάπτυξης της μουσικής στην Ελλάδα και την εμπιστοσύνη στην οικογένεια Τοπιντζή (50,1%), η οποία και διατηρεί το management του ομίλου.
Όπως λένε οι συντελεστές της συμφωνίας, με τη συνεργασία αυτή Metropolis και Mad επιδιώκουν να δείξουν πως ο ευρύτερος χώρος της μουσικής έχει πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, ξεπερνώντας τα πρόσκαιρα προβλήματα που δημιούργησε η φυσική και ηλεκτρονική πειρατεία στον δισκογραφικό χώρο.
Με δεδομένο τον σεβασμό στα δικαιώματα των καλλιτεχνών και από τους δύο φορείς, η συνεργασία αυτή θα έχει βασικό στόχο να αναδείξει την καλή ελληνική μουσική, ενώ με οχήματα που θα δημιουργήσει θα δώσει τη δυνατότητα σε νέους καλλιτέχνες να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.


Σχολιάστε εδώ